Recruitment process

  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
Career – recruitment Q&A

Cześć! Miło Cię poznać! CV jest dla nas pierwszą wizytówką, dzięki której możemy sprawdzić, czy do siebie pasujemy. Pamiętaj o zawarciu w nim swojego doświadczenia zawodowego, zakresu obowiązków i umiejętności – pozwoli nam to na ocenę, czy posiadasz niezbędne kompetencje do pracy na stanowisku, na które aplikujesz. Jeśli w CV brakuje tych podstawowych informacji – możemy podziękować Ci za udział w procesie na tym etapie.


Chętnie opowiemy Ci o szczegółach

Napisz do nas
Career – recruitment Q&A

Hallo, hallo, czy nas słychać? Jeśli Twoje CV przeszło wstępną weryfikację – nasz rekruter dzwoni do Ciebie, żeby przeprowadzić krótką rozmowę. Zajmuje ona około 10 – 20 minut, podczas której pytamy Cię m.in. o motywację do podjęcia u nas pracy, dostępność i oczekiwania finansowe. Opowiadamy również o tym, jak przebiega proces i odpowiadamy na Twoje pytania.

Career – recruitment Q&A

Czas na zadanie specjalne! W przypadku stanowisk technicznych (programiści, testerzy, architekci) zawsze kierujemy kandydatów na test umiejętności – wykonujesz go w 100% online. Test trwa 45 – 60 minut i pozwala nam na ocenę Twoich kompetencji. Szczegółowo omawiamy go podczas spotkania online i dajemy Ci feedback. Jeśli nie powiodło Ci się na teście – udostępniamy Ci wyniki i chętnie udzielimy informacji, nad jakimi obszarami możesz popracować.

Career – recruitment Q&A

Pora, żebyśmy się poznali! Wszystkie spotkania na stanowiska specjalistyczne prowadzimy w 100% zdalnie. W przypadku stanowisk kierowniczych i dyrektorskich zapraszamy na drugim etapie na kawę do biura, jednak w większości procesów całościowo zamykamy je online’owo. Rozmowy na stanowiska IT trwają 1 – 1,5h i w 80% mają charakter techniczny. W spotkaniu uczestniczy Rekruter oraz Team Leader lub Kierownik IT. Na spotkaniu stawiamy na otwartość i dobrą atmosferę, nie obowiązuje dress code. Celem spotkania jest wzajemne poznanie się – dlatego bardzo cieszymy się, kiedy masz do nas pytania. Bardzo chętnie opowiadamy, jak wygląda praca w Media4U.

Career – recruitment Q&A

I to już wszystko! Podczas spotkania dostajesz od nas informację, kiedy spodziewać się feedbacku
z naszej strony (staramy się reagować jak najszybciej, czasem jednak proces przedłuża się z różnych przyczyn) – najczęściej odzywamy się w ciągu tygodnia. Dajemy feedback również wtedy, kiedy nie zdecydujemy się na współpracę.
Jeśli jesteśmy na TAK, składamy Ci ofertę współpracy. Odpowiadamy na wszystkie pytania, rozwikłujemy wątpliwości – wiemy, że zmiana pracy to ważna decyzja i chcemy, żebyś miał/a komplet informacji przed jej podjęciem.

Career – recruitment Q&A

Cieszymy się, że chcesz zostać z nami na dłużej, mamy nadzieję, że Ci się spodoba! Nasz dział HR będzie kontaktował się z Tobą w sprawie domknięcia formalności oraz informował o tym, czego spodziewać się pierwszego dnia pracy. Jeśli będziesz mieć pytania – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące rekrutacji

Czy mogę pracować z domu?

Tak, jak najbardziej! Pracujemy w modelu hybrydowym – dwa dni w tygodniu z biura, trzy dni zdalnie. Zatrudniamy również osoby z różnych stron Polski, które pracują 100% zdalnie. Wiemy też, że bywają sytuacje, gdy wygodniej jest pracować z domu w większym wymiarze – jesteśmy otwarci na takie sytuacje.

Czy firma zapewni mi niezbędny sprzęt do pracy?

Tak, każdemu pracownikowi zapewniamy laptopa, który sprawdza się najlepiej przy modelu pracy hybrydowej. W biurze możesz podpiąć go do jednego z naszych hotdesków (każdy wyposażony w dwa monitory). W przypadku stanowisk związanych m.in z obsługą klienta, zapewniamy również telefony służbowe. Nasz dział SiS przygotowuje pakiet startowy przed Twoim rozpoczęciem pracy i chętnie pomaga w kwestiach technicznych w trakcie pracy w Media4U.

Czy dostanę feedback?

Oczywiście! Choć niektóre procesy rekrutacyjne trwają nieco dłużej i potrzebujemy więcej czasu, żeby wrócić do Ciebie z informacją zwrotną – nie zostawiamy naszych kandydatów bez odpowiedzi. Jesteśmy w kontakcie telefonicznym i mailowym i zależy nam na transparentnej komunikacji.

Na jakim systemie będę pracować?

Dajemy możliwość wyboru – możesz pracować na Windowsie lub Linuxie. Zapytamy Cię o preferencję przed zatrudnieniem.

W jakich godzinach będę pracować?

Zaczynamy pracę między 7:00 a 9:00, ale pozwalamy sobie na kontrolowane odstępstwa od tej reguły. Czasami, w przypadku wdrożeń u naszych klientów pracujemy w niestandardowych godzinach. Są to jednak sytuacje sporadyczne, o których będziesz z wyprzedzeniem poinformowany.

Jaką formę współpracy zaoferuje mi firma?

Taką, jaka będzie dla Ciebie korzystna i jaką sam/a wybierzesz. Zatrudniamy zarówno osoby na podstawie umowy o pracę, jak i współpracujemy z freelancerami, którzy realizują dla nas konkretne projekty.

Czy w firmie można odbywać staże?

Pewnie! Warunek jest jeden: musimy mieć możliwość zapewnienia Ci ciekawego i wartościowego stażu. Jeśli np. z racji intensywnej pracy nad projektem trudno będzie znaleźć nam opiekuna stażowego, powiemy Ci o tym wprost i nie zaproponujemy stażu. W przeciwnym razie zrobimy wszystko, żeby nasz staż był dla Ciebie niezapomnianym czasem. Publikujemy nasze oferty stażowe na bieżąco, ale jeśli nie widzisz nic dla siebie – napisz do nas, zobaczymy, co da się zrobić.

Nie widzisz oferty dla siebie, ale uważasz, że potrzebujemy kogoś takiego jak Ty?

Napisz do nas i opowiedz o swoich mocnych stronach.
Z przyjemnością rozpatrzymy Twoją aplikację.

Napisz do nas!