Kidsfashion

Kompleksowa odpowiedź na potrzeby klientów.

Firma Hurtimex SA, właściciel multibrandowego serwisu kidsfashion.pl, to wyjątkowy gracz w świecie mody dziecięcej. Zlokalizowana w sercu Łodzi firma wyróżnia się jako sprzedawca wysokiej jakości produktów wielu znanych marek.

Założenia

 

 

Głównym problemem dotychczasowego rozwiązania był brak dynamicznych możliwości zarządzania sklepem, w tym produktami oraz cenami. Klientowi zależało na stworzeniu serwisu, który będzie mógł być sprawnie zarządzany, a także stanie się ważnym dla niego kanałem sprzedaży, uzupełniającym dotychczasowy rynek marketplace.

Dzięki współpracy z Media4U firma Hurtimex SA pragnie przełamać ograniczenia i  wprowadzić innowacyjne rozwiązania podnoszące poziom funkcjonalności ich platformy.

Co zrobiliśmy?

Sklep internetowy kidsfashion.pl ma za zadanie stać się kolejnym kanałem sprzedaży dla firmy, ściśle zintegrowanym z Baselinkerem jako głównym narzędziem do sprawnego zarządzania produktami.

Pierwszy etap

Przeprowadziliśmy szczegółową analizę przedwdrożeniową, mającą na celu pełne zrozumienie potrzeb Klienta. Cztery sesje spotkań pozwoliły nam skonstruować ostateczną ofertę i plan realizacji projektu.

Drugi etap

Opracowaliśmy, przy wykorzystaniu naszego Zespołu graficznego, projekt layout-u sklepu, który wzbogaciliśmy o sugestie klienta. Prace developerskie zostały podzielone na cztery etapy, trwając od września 2023 do stycznia 2024.

Trzeci etap

Po pracach deweloperskich przyszedł czas na weryfikację wykonanych zadań oraz ostatnie szlify przed uruchomieniem nowej platformy. Oficjalnie serwis został wprowadzony na rynek 23 lutego 2024 roku.

Projekt był prowadzony w metodologii Agile, z udziałem dedykowanego zespołu programistycznego i Project Managera, utrzymującego regularny kontakt z Klientem.

Narzędzia

Wybrana technologia została starannie dobrana w celu zapewnienia dynamicznego zarządzania sklepem i maksymalnej niezależności w prowadzeniu biznesu. Jako platforma sklepu został wybrany Shopware. Jest to rozwiązanie typu SaaS, świetnie odpowiadające na technologiczne wymagania Klienta.

W trakcie prac developerskich przeprowadzono liczne integracje, korzystając z wtyczek dotyczących:

  • Baselinker
  • Systemów płatności (Przelewy24)
  • Dostawców usług logistycznych (Inpost Kurier i Paczkomaty, GLS, Orlen Paczka, Pocztex48, DHL).

Podjęliśmy również decyzję o stworzeniu dedykowanej przez nas wtyczki do Shopware. Jej głównym celem było skuteczne importowanie informacji o produktach z Baselinker’a. Co więcej, po uruchomieniu sklepu, zaimplementowaliśmy narzędzie Cloudflare, które wzmacnia jego poziom bezpieczeństwa oraz pozytywnie wpływa na wydajność serwisu.

Opinia Kidsfashion o Shopware

Kidsfashion

Marcin Kopeć

Kidsfashion

Decyzja o wyborze systemu Shopware jako platformy sklepowej była poprzedzona długą analizą istniejących na rynku rozwiązań. Konfrontując go z pozostałymi platformami, okazał się najbardziej przyjaznym rozwiązaniem, spełniającym nasze oczekiwania. System jest przemyślany i rozwijany w bardzo „poukładany” sposób, dając możliwość wprowadzania daleko idących zmian bez znajomości programowania. Co więcej, proste ...

Zobacz Case Study
Kidsfashion