Trwa ładowanie...

Analityka internetowa dla e-commerce

Sprawdzamy kim są Twoi odbiorcy, skąd przychodzą, jak się zachowują i co kupują

Analityka internetowa dla e-commerce

Co robimy?

Analityka internetowa dla e-commerce

 Analityka internetowa zapewnia aktualne raporty i analizy dotyczące tego, jak odwiedzający zachowują się w witrynie, kim są według wieku, płci, urządzenia, z którego korzystają oraz w jaki sposób znaleźli się na Twojej stronie (źródło ruchu), najpopularniejsze treści w Twojej witrynie, poziom Twoich konwersji i wiele więcej. Dysponując tymi informacjami, w pełni świadomie planujesz strategie biznesowe i szybciej rozwijasz swoją działalność. 

Co robimy?

  • Konfiguracja Google Analytics (GA4)
  • Konfiguracja Google Tag Manager 
  • Testy A/B
  • Analizy produktowe 
  • Badanie aktualnych zachowań użytkowników na stronie (dane ilościowe) 

 

Zawsze zyskujesz

Więcej

konwersji

Mniej

porzuconych koszyków

Łatwiejsza

ścieżka zakupowa

Optymalizacja

kosztów kampanii online

Warto nam zaufać

Nasi Klienci doceniają efekty

Jarosław Szot

Dyrektor ds. E-Commerce
Monnari Trade S.A.

(…)Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

Zobacz case study

Marcin Mierzwiński

Partner w PAAN CAPITAL,
Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. z o.o., właściciela marki TATUUM

W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

Zobacz case study

Copyrights © Media4U Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Polityka prywatności