Razem z Media4U stworzyliśmy od podstaw zupełnie nową platformę e-commerce B2B. Potrzebowaliśmy sklepu, w którym zautomatyzujemy procesy sprzedażowe, a dodatkowo ułatwimy sobie proces przetwarzania zamówień. Założony cel osiągnęliśmy poprzez dostosowanie CMS-a sklepu do naszych potrzeb oraz integrację z systemem ERP. Współpraca z Media4u pozwala nam na ciągły rozwój – doceniamy dzielenie się wiedzą ekspercką i szybkie reagowanie na nasze potrzeby. Jesteśmy zadowoleni i polecamy współpracę wszystkim, którzy chcą skalować swój biznes.
Zobacz case study
Marcin Mierzwiński
Partner w PAAN CAPITAL,
Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. z o.o.,
właściciela marki TATUUM
W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.
Zobacz case study