Trwa ładowanie...

Platforma B2B –
sklep internetowy dla Klienta biznesowego

Nasze rozwiązania wspierają procesy działania sklepu B2B. Wiemy, jak wesprzeć Twój biznes e-commerce i poprawić wyniki sprzedażowe.

Profesjonalne sklepy internetowe
dla Twojej sprzedaży B2B

Szukasz profesjonalnego, godnego zaufania partnera, któremu powierzysz stworzenie sklepu internetowego B2B? Odkryj naszą ofertę na platformy B2B, gdzie łączymy nowoczesne podejście z doświadczeniem, tworząc funkcjonalne rozwiązania dla zaawansowanych procesów sprzedaży e-commerce.

Postaw na system B2B, który będzie w pełni odzwierciedlał charakter Twojej firmy. Nasza oferta to gwarancja, że otrzymasz nie tylko gotowe rozwiązanie, ale również dostawcę oprogramowania, który zrozumie Twoje cele i pomoże je osiągnąć.

Rozumiemy specyfikę sklepu B2B

Poznaj korzyści

Rozumiemy specyfikę sklepu B2B

Twój biznes rośnie razem z nami.

Projektujemy i wdrażamy rozbudowane rozwiązania dla sprzedaży B2B online. Mamy na swoim koncie realizacje e-sklepów, które obsługują nawet do 400 000 produktów i są zintegrowane z wieloma systemami ERP. Dzięki wykorzystaniu najlepszych praktyk, jakie od lat stosujemy w sklepach internetowych, oferujemy nowoczesne rozwiązanie sprzedażowe dla dystrybutorów, hurtowników i producentów. Przekonaj się, że platforma hurtowa B2B może być równie intuicyjna, co sklep B2C.

Poznaj korzyści

  • Przeprowadzamy automatyzację procesów zakupowych
  • Integrujemy systemy magazynowe i księgowe
  • Oferujemy szeroki wybór form płatności 
  • Dostarczamy intuicyjne rozwiązania obsługujące cały proces sprzedaży
  • Twoja oferta jest zawsze dostępna w przystępny sposób
  • Faktury i rozliczenia masz zawsze pod ręką w użytecznym panelu CMS

E-commerce na lata!

Jako firma specjalizująca się w tworzeniu nowoczesnych sklepów online, oferujemy kompleksowe rozwiązania: od projektu po wdrożenie. 

Własny sklep B2B powinien być spójny ze specyfiką branży i oczekiwaniami klientów biznesowych . W praktyce relacji biznesowych z  klientami, stawiamy na innowacyjność, wdrażając elastyczne rozwiązania, które napędzają rozwój Twojej firmy i są dostosowane do Twoich potrzeb!

Zawsze zyskujesz

Wzrost

wydajności

Zasięg

sprzedaży

Maksymalizacja

zysków

Ciągły rozwój

platformy

Profesjonalny sklep B2B na zamówienie i na wyciągnięcie ręki!

Nasze sklepy internetowe nie tylko zachwycają estetyką, ale przede wszystkim zapewniają doskonałe doświadczenia zakupowe, w oparciu o automatyzację procesów sprzedażowych.  Stawiamy na nowoczesne sklepy internetowe, które nie tylko przyciągają uwagę, ale również spełniają oczekiwania zakupowe klientów, zapewniając tym samym ich lojalność i szybki powrót do sklepu na kolejne zakupy!

Zainwestuj w przyszłość swojego biznesu. Wybierz platformę B2B w oparciu o doświadczenie naszych specjalistów. Skontaktuj się z nami już dziś i dowiedz się, która platforma spełni oczekiwania Twojej sprzedaży online na dynamicznie rozwijającym się rynku B2B.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące platform B2B

Ile trwa wdrożenie sklepu B2B?

Uruchomienie platformy B2B zajmuje od kilku do kilkunastu miesięcy. Czas ten jest uzależniony od różnych czynników:

1. Analiza przedwdrożeniowa Proces uruchomienia platformy powinien być poprzedzony analizą przedwdrożeniową. W zależności od złożoności funkcjonalności i poziomu zaawansowania rozwiązań informatycznych dla Twojego sklepu B2B zwykle czas realizacji może wynieść od kilku do kilkunastu tygodni.

2. System dedykowany czy ogólnodostępne oprogramowanie e-commerce W zależności od faktu, czy wybierzesz rozwiązanie „szyte na miarę” pod Twój biznes, czy też biznes w miarę możliwości „dopasujemy” do dostępnych na rynku platform e-commerce, może to wpłynąć na czas przygotowania serwisu B2B.

3. Oferta produktowa Im większa oferta produktowa w serwisie i potrzeba jej parametryzacji  kierunkowania dla różnych grup klientów, tym większa konieczność zaimplementowania bardziej skomplikowanych mechanizmów. Przykładem mogą być różnego rodzaju konfiguratory produktu, czy narzędzia do ich personalizacji (np. kolorystyka, indywidualne elementy graficzne). Bez wątpienia wpłynie to na wydłużenie czasu tworzenia sklepu. Szeroka oferta produktowa to również potrzeba wzięcia pod uwagę ewentualnych złożonych integracji serwisu z innymi systemami informatycznymi, takimi jak ERP, WMS, czy PIM.

4. Polityka sprzedażowa i obsługi klienta Na wydłużenie czasu wdrożenia e-commerce może wpłynąć również poziom złożoności planowanej dla Klientów B2B polityki sprzedażowej. Chodzi o personalizowane cenniki, systemy rabatowania czy programy lojalnościowe.

5. Rynek krajowy/zagraniczny Obsłużenie sprzedaży B2B na rynkach zagranicznych to dodatkowy element wpływający na czas wdrożenia serwisu. W przypadku sprzedaży zagranicznej konieczne będzie wzięcie pod uwagę specyfiki rynków dot. np. wersji językowych, przepisów fiskalnych, logistyki, obsługi płatności i dostaw. 

Ile kosztuje stworzenie platformy B2B?

Koszt wdrożenia platformy B2B może kształtować się od kilkunastu do kilkuset tysięcy złotych. Koszt ten jest uzależniony od czynników wpływających również na czas wdrożenia i wymienionych w poprzednim punkcie. 

Na jakim oprogramowaniu stworzyć platformę B2B?

Jeśli zależy Ci na obsłużeniu różnych skomplikowanych procesów charakterystycznych dla Twojej branży/biznesu, sugerujemy wybranie dedykowanego rozwiązania. Istnieje również możliwość uruchomienia serwisu B2B na dostępnych na rynku platformach e-commerce (np. Shopware). Wybór uzależniony jest od tego, czy posiadasz już serwis (dedykowany lub ogólnodostępny), czy zależy Ci na jego rozbudowie lub wymianie oraz jakie procesy biznesowe mają być w nim odwzorowane. 

Czy mogę wprowadzać zmiany do projektu platformy B2B?

Wdrożenie serwisu B2B często poprzedzone jest analizą przedwdrożeniową. Na tym etapie wspólnie z Tobą ustalamy założenia działania serwisu i sposób realizacji. Optymalne wdrożenie serwisu zakłada wykonanie go według ustalonych i potwierdzonych założeń. Wprowadzanie znaczących zmian  trakcie prac jest możliwe, ale może komplikować, wydłużać i w efekcie zwiększać koszty platformy sprzedażowej. 

Czy mogę wprowadzać zmiany do platformy B2B? Zależy mi na narzędziu, z którego mogę korzystać przez lata.

Wprowadzanie zmian w serwisie jest wręcz niezbędnym elementem jego „życia”. Serwis powinien być dostosowany do zmieniających się wymagań rynku, klientów czy przepisów. Istotnym elementem jest jego modernizacja, przeprowadzanie prac mających na celu eliminowanie długu technologicznego czy dokonywania niezbędnych aktualizacji np. w zakresie bezpieczeństwa lub technologii informatycznych. Powyższe prace realizujemy najczęściej w ramach zawieranych po starcie serwisu tzw. umów powdrożeniowych. 

Mam stronę internetową. Czy muszę mieć platformę B2B?

Decyzja o rozdzieleniu sprzedaży na kanał B2C i B2B należy do Ciebie, w zależności od tego czy forma sprzedaży B2B będzie mieć zastosowanie w przypadku oferowanego asortymentu czy profilu prowadzonej firmy. Jeśli wśród Twoich potencjalnych lub obecnych klientów znajdują się pośrednicy, który dalej będą odsprzedawać dany towar, potencjał wolumenu sprzedawanych produktów oraz możliwości logistyczne pozwalają na prowadzenie takiej formy sprzedaży, prowadzisz obecnie taką sprzedaż, ale poza kanałem internetowym na pewno warto założyć swój sklep B2B jako narzędzie pozwalające rozszerzyć portfolio klientów oraz usprawnić obecne procesy. 

Warto nam zaufać

Nasi Klienci doceniają efekty

Michał Janiak

Owner

Razem z Media4U stworzyliśmy od podstaw zupełnie nową platformę e-commerce B2B. Potrzebowaliśmy sklepu, w którym zautomatyzujemy procesy sprzedażowe, a dodatkowo ułatwimy sobie proces przetwarzania zamówień. Założony cel osiągnęliśmy poprzez dostosowanie CMS-a sklepu do naszych potrzeb oraz integrację z systemem ERP. Współpraca z Media4u pozwala nam na ciągły rozwój – doceniamy dzielenie się wiedzą ekspercką i szybkie reagowanie na nasze potrzeby. Jesteśmy zadowoleni i polecamy współpracę wszystkim, którzy chcą skalować swój biznes.

Zobacz case study

Marcin Mierzwiński

Partner w PAAN CAPITAL,
Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. z o.o.,
właściciela marki TATUUM

W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

Zobacz case study

Copyrights © Media4U Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Polityka prywatności

Przejdź do treści