Trwa ładowanie...

Testy z użytkownikami

Badamy ruch użytkownika i radzimy, co zmienić, aby Twój sklep był bardziej intuicyjny.

Testy z użytkownikami w Twoim e-commerce

Co robimy?

Testy z użytkownikami w Twoim e-commerce

  • Po co badamy? Żeby sprawdzić, jak użytkownicy z grupy docelowej odbierają produkt 
  • Co badamy? Badaniom poddajemy ścieżki produktu, przez które przechodzą użytkownicy 
  • Kto bada? Badanie przeprowadza moderator 

Co robimy?

  • Analiza ścieżki zakupowej 
  • Badanie skuteczności poszczególnych elementów i funkcjonalności na stronie 
  • Testy z użytkownikami (5-7 badanych na segment) 
  • Stworzenie dopasowanych scenariuszy 
  • Testy jednego kliknięcia 
  • Testy struktury 
  • Testy 5 sekund 
  • Omówienie raportu z naszym zespołem (zakończone rekomendacjami) 

Zawsze zyskujesz

Łatwość

poruszania
się po sklepie

Poznasz mocne

i słabe strony
Twojego serwisu

Wskazówki

optymalizujące
Twoją stronę

Oszczędność

czasu

Warto nam zaufać

Nasi Klienci doceniają efekty

Maja Biernacka

Marketing Manager w bonprix

Z Media4U współpracujemy od 2000 roku, tak długa współpraca jest wystarczającą rekomendacją, z uwagi na fakt, że bonprix jest liderem w swojej kategorii. Na przestrzeni tych wszystkich lat wszelkie działania przebiegały nad wyraz sprawnie, co zaowocowało rozbudowaną współpracą na wielu płaszczyznach i stworzeniem platformy e-commerce dla 6 krajów. Media4U wyróżnia się profesjonalizmem oraz wysoką jakością pracy. Dzięki elastyczności oraz odpowiednim kompetencjom, bez względu na skalę, Media4U dostarcza rozwiązania, które gwarantują oczekiwane efekty. Z całą pewnością możemy uznać Media4U jako partnera godnego zaufania.

Zobacz case study

Marcin Mierzwiński

Partner w PAAN CAPITAL,
Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. z o.o., właściciela marki TATUUM

W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

Zobacz case study

Copyrights © Media4U Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Polityka prywatności