Trwa ładowanie...

Audyt UX sklepu internetowego

Znajdujemy błędy w Twoim sklepie internetowym i dajemy rekomendacje do ich zniwelowania.

Czego się dowiesz z audytu UX? 

Co robimy?

Czego się dowiesz z audytu UX? 

  • Poznasz błędy krytyczne, które należy wyeliminować w pierwszej kolejności, ponieważ są one przyczyną dużej frustracji użytkowników i w konsekwencji uniemożliwiają wykonanie określonych zadań na stronie. 
  • Poznasz błędy istotne, które wiążą się z niepotrzebnymi działaniami użytkownika lub jego frustracją. Ich zniwelowanie znacząco wpłynie na poprawę doświadczeń użytkownika e-sklepu. 
  • Poznasz błędy drobne, które nie wpływają znacząco na korzystanie ze strony, nie wiążą się też z nimi emocje wśród użytkowników, jednak ich poprawa zwiększy i przyspieszy płynność korzystania z e-sklepu. 

Co robimy?

  • Analiza ścieżki zakupowej 
  • Analiza metodą wędrówki poznawczej
  • Badanie skuteczności poszczególnych elementów na stronie
  • Analiza przy wykorzystaniu heurystyk Nielsena
  • Badanie z rozbiciem na urządzenia mobilne i desktop
  • Omówienie raportu z naszym zespołem (zakończone rekomendacjami)

Zawsze zyskujesz

Sprawdzisz ścieżki

użytkownika

Poznasz mocne

słabe strony
sklepu

Wskazówki

optymalizujące
Twoją stronę

Rekomendacje,

które pozwolą
sprzedawać więcej

Warto nam zaufać

Nasi Klienci doceniają efekty

Jarosław Szot

Dyrektor ds. E-Commerce
Monnari Trade S.A.

(…)Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

Zobacz case study

Marcin Mierzwiński

Partner w PAAN CAPITAL,
Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. z o.o., właściciela marki TATUUM

W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

Zobacz case study

Copyrights © Media4U Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Polityka prywatności