Trwa ładowanie...

Audyt UX sklepu internetowego

Znajdujemy błędy w Twoim sklepie internetowym i dajemy rekomendacje do ich zniwelowania.

Czy Twój sklep internetowy dobrze działa, sprzedaje i nie posiada błędów?
Czy użytkownicy, którzy z niego korzystają są zadowoleni?
Czy dobrze analizujesz dane, które masz?

Zamów audyt UX

Czego się dowiesz z audytu UX? 

Co robimy?

Czego się dowiesz z audytu UX? 

  • Poznasz błędy krytyczne, które należy wyeliminować w pierwszej kolejności, ponieważ są one przyczyną dużej frustracji użytkowników i w konsekwencji uniemożliwiają wykonanie określonych zadań na stronie.
  • Poznasz błędy istotne, które wiążą się z niepotrzebnymi działaniami użytkownika lub jego frustracją. Ich zniwelowanie znacząco wpłynie na poprawę doświadczeń użytkownika e-sklepu.
  • Poznasz błędy drobne, które nie wpływają znacząco na korzystanie ze strony, nie wiążą się też z nimi emocje wśród użytkowników, jednak ich poprawa zwiększy i przyspieszy płynność korzystania z e-sklepu.

Co robimy?

  • Analiza ścieżki zakupowej 
  • Analiza metodą wędrówki poznawczej
  • Badanie skuteczności poszczególnych elementów na stronie
  • Analiza przy wykorzystaniu heurystyk Nielsena
  • Badanie z rozbiciem na urządzenia mobilne i desktop
  • Omówienie raportu z naszym zespołem (zakończone rekomendacjami)

Jeżeli chcesz:

Dostać raport

i sprawdzić, co w Twoim sklepie będzie działać lepiej

Znaleźć firmę,

która pomoże Ci uporządkować działania analityczne

Efektywnie ulokować swój budżet,

ale nie wiesz, komu możesz zaufać.

Pomożemy Ci

Zamów u nas bezpłatny audyt UX Twojego sklepu internetowego i przekonaj się czy chcesz z nami ulepszać swój e-commerce.

Zamów audyt UX

Co zyskasz?

 

Sprawdzisz wszystkie ścieżki na Twojej stronie (w bezpłatnej wersji skupiamy się tylko na jednej, a analizę przeprowadzamy z wykorzystaniem analizy partyzanckiej oraz heurystyk Nielsena).
Poznasz mocne i słabe strony swojego serwisu.
Otrzymasz cenne wskazówki optymalizujące Twoją stronę.
Zaoszczędzisz czas, bo nie będziesz zastanawiać się nad dobrym rozwiązaniem.
Zaoszczędzisz pieniądze, bo zaproponowane rozwiązania będą poparte testami z użytkownikami, jeszcze przed wprowadzeniem ich na produkcję.

 

Jak wygląda audyt UX?

 

Każdy z wyłapanych problemów opisujemy, wskazujemy jego lokalizację i istotność. Do każdego błędu dodajemy rekomendacje, które pomogą rozwiązać problem i z których możesz skorzystać w celu poprawy działania strony. Informacje na temat błędów są zwięzłe i jasno napisane, co ułatwi Ci wdrażanie zmian.

Na końcu audytu znajdziesz wnioski, które powstały podczas analizy sklepu. We wnioskach również mogą znaleźć się ewentualne konsekwencje, jakie może nieść ze sobą brak wyeliminowania wykrytych błędów. Dowiesz się także, dlaczego warto kontynuować pracę nad sklepem.

Warto przeczytać

Poznaj 5 błędów, które prawdopodobnie występują w Twoim sklepie internetowym

Czytaj wpis

    Chcesz otrzymać od nas bezpłatną próbkę raportu?

    Wypełnij formularz, a przygotujemy dla Ciebie wskazówki UX, które usprawnią działanie Twojego e-commerce!

    *pole obowiązkowe

    Warto nam zaufać

    Nasi Klienci doceniają efekty

    Jarosław Szot

    Dyrektor ds. E-Commerce
    Monnari Trade S.A.

    Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

    Zobacz case study

    Marcin Mierzwiński

    Partner w PAAN CAPITAL,
    Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. z o.o.,
    właściciela marki TATUUM

    W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

    Zobacz case study

    Copyrights © Media4U Sp. z o.o. All Rights Reserved.
    Polityka prywatności

    Przejdź do treści