Firma „MEDIA 4U” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt pt.: „Ekspansja zagraniczna Media4U Sp. z o.o. na nowe rynki”.

Projekt realizujemy w celu zwiększenia potencjału eksportowego przedsiębiorstwa poprzez wejście na nowe, zagraniczne rynki zbytu, pozyskanie nowych odbiorców zagranicznych oraz zwiększenie wolumenu eksportu.

Zadania, które będą realizowane w projekcie:

  • Przygotowanie projektu i produkcja indywidualnych materiałów promujących produkty i region łódzki
  • Udział w imprezie targowo-wystawienniczej DMEXCO Kolonia 2025 o charakterze międzynarodowym w roli wystawcy
  • Udział w imprezie targowo–wystawienniczej E – COMMERCE BERLIN EXPO 2025 o charakterze międzynarodowym w roli wystawcy
  • Usługi doradcze związane z wyszukiwaniem i doborem partnerów na rynkach docelowych, w tym w zakresie określenia, wyselekcjonowania, sprawdzenia wiarygodności grupy docelowej potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych
  • Usługi doradcze w zakresie organizacji spotkań z wyselekcjonowanymi potencjalnymi partnerami handlowymi

 

Z projektu korzystać będą pracownicy, którzy uczestniczą w procesach wystawiennictwa firmy na targach międzynarodowych i osoby zarządzające sprzedażą eksportową w przedsiębiorstwie.

Docelowo z działań targowo-wystawienniczych i marketingowych skorzystają klienci zagraniczni odwiedzający stoiska wystawiennicze firmy „MEDIA 4U” Sp. z o.o. na targach, w których weźmie ona udział.

Projekt zapewni promocję produktów eksportowych firmy. Poprzez udział w targach przedsiębiorstwo zaprezentuje swoje produkty potencjalnym klientom z kilkudziesięciu krajów świata. Targi są szansą na dotarcie z ofertą eksportową do nowych klientów, na nowe rynki zbytu, na których dotąd firma nie była obecna. Projekt zapewni również promowanie województwa łódzkiego.

Efekty projektu:

  • wypromowanie marki produktowej oraz firmy „MEDIA 4U” Sp. z o.o.,
  • promowanie województwa łódzkiego jako regionu atrakcyjnego pod względem gospodarczym, inwestycyjnym, handlowym,
  • podpisanie nowych kontraktów handlowych, pozyskanie klientów z nowych rynków zbytu,
  • wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
  • umocnienie wizerunku firmy na rynkach zagranicznych,
  • zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku światowym.

Wartość projektu: 598 695,50 zł

Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 418 856,58 zł

#FunduszeUE   #FunduszeEuropejskie