Marilyn

Nowa platforma e-commerce w oparciu o Cartalo

Marka Marilyn to wiodący producent wyrobów pończoszniczych  bieliźnianych w Polsce. Firma istnieje na rynku od 20 lat. Produkty Marilyn skierowane są dla podążających za trendami, nowoczesnych kobiet, ceniących sobie wielkomiejski szyk w gustownym wydaniu. „Marilyn stanowi synonim oryginalności i współczesnego designu. Kolekcje Marilyn uosabiają DNA marki, poszczególne linie: klasyczna, modowa, elegancka linia Lux Line oraz designerska kolekcja Patrizia Gucci for MARILYN i pozwalają wyrażać siebie w unikalny sposób.”

Założenia

Kiedy podjęliśmy współpracę z marka Marilyn, firma posiadała sklep internetowy w wersji dla klientów detalicznych. Klient zdecydował się na budowę nowej witryny w oparciu o nasze autorskie oprogramowanie – Cartalo. Nowy sklep miał zapewnić optymalizację procesów sprzedażowych poprzez przyjazny w obsłudze CMS, a także większą elastyczność pod kątem działań marketingowych. Kluczowym aspektem dla klienta, było wprowadzenie programu lojalnościowego oraz umożliwienie zakupu voucherów podarunkowych. Jedynym z głównych celów stała się również optymalizacja sklepu na urządzeniach mobilnych i wzrost konwersji w tym kanale. Witryna e – marilyn.pl miała być atrakcyjniejsza, szybsza i bardziej intuicyjna.

Co zrobiliśmy?

Na podstawie wyników analizy przedwdrożeniowej i określonych celów biznesowych klienta, powstała całkowicie nowa platforma e-commerce. Atrakcyjny wygląd sklepu uzyskaliśmy tworząc dedykowany projekt graficzny, który eksponuje stylizowane zdjęcia produktowe, nowe kolekcje i inspiracje z Instagramu.

Sklep powstał na naszym autorskim oprogramowaniu Cartalo, które zapewnia elastyczne i modułowe administrowanie sklepu dzięki przyjaznemu panelowi CMS. Teraz, klient ma możliwość łatwego zarządzania dużą ilością wariantów promocyjnych takich jak: kody rabatowe, rabaty na poszczególne kategorie, darmowa dostawa, vouchery czy bony podarunkowe. Stworzyliśmy rozbudowany program lojalnościowy „Klub Marilyn”, który umożliwia klientom zbieranie punktów za każde zamówienie i opłacenie części lub całości kolejnego zamówienia za ich pomocą.

Dodatkowo, wprowadzone zostały mechanizmy usprawniające Omnichannel, takie jak: możliwość realizacji bonów podarunkowych offline oraz mapa sklepów stacjonarnych. Te funkcjonalności ułatwiły prowadzenie działań marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży.

Nowy sklep e-marilyn.pl umożliwia szybkie skalowanie biznesu, dzięki możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności – prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej.

Nowy sklep
e-marilyn.pl umożliwia szybkie skalowanie biznesu

Rozwiązania

  • Modułowa kompozycja strony głównej – pozwalająca na indywidualne dostosowanie wyglądu strony głównej, dzięki opcji drag and drop konkretnych modułów takich jak: video, banner, tekst czy mapa
  • Dashboard z szybkim dostępem do statystyk prowadzonego e-sklepu np. ilość rejestracji nowych klientów.
  • Konfigurator kodów rabatowych umożliwiający tworzenie rabatów procentowych, kwotowych i darmowej dostawy oraz promocji dla grup, kategorii lub pojedynczych produktów
  • Filtrowanie dostosowane do dużej ilości wariantów produktu
  • Mechanizm „kup w zestawie”
  • Ułatwienia omnichannel: Interfejs dla sklepów stacjonarnych, aplikacja dla pracowników sklepów – umożliwiają obsługę bonów podarunkowych
  • Program lojalnościowy „Klub Marilyn” umożliwiający klientowi zbieranie punktów i płacenie nimi za kolejne zamówienia
  • Integracja z zewnętrznym oprogramowaniem ERP Optima Zeus
  • Integracja z drukarką fiskalną w procesie składania zamówienia
  • Integracja z Freshmailem umożliwiająca mailing marketingowy
  • Integracja z YouLead, narzędziem marketing automation
  • Integracja Baselinker do zarządzania sprzedażą na allegro, z możliwością poszerzenie o Ebay i Amazon
  • Integracja z Instagramem

Zbudowaliśmy efektywną relację

Michał Janiak

Owner

Wybierając autorskie oprogramowanie Cartalo od Media4U, oczekiwaliśmy optymalnego podejścia do naszych procesów sprzedażowych oraz zarządzania treścią. Zależało nam na intuicyjnym i responsywnym rozwiązaniu, które zwiększy komfort dokonywania zakupów. Nie zawiedliśmy się.  Wdrożone funkcje pozwoliły naszym klientom łatwiej poruszać się po stronie sklepu oraz wzbudziły ich większe zainteresowanie. Profesjonalne podejście specjalistów z Media4U oraz efekty wykonanej przez nich pracy potwierdziły nasz wybór i zaowocowały dalszą współpracą. Obecnie agencja kontynuuje nasze prace rozwojowe w ramach opieki powdrożeniowej.

26,13%

wzrost sesji

26,03%

wzrost sesji na mobile

46,62%

wzrost ilości transakcji

16,25%

wzrost współczynnika konwersji