Mastivo
Nowoczesna platforma e-commerce B2B
MASTIVO to hurtownia bielizny i wyrobów pończoszniczych, która rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku. Swoim klientom oferuje szeroki asortyment wyrobów polskich producentów, profesjonalną obsługę i szybką realizację zamówień. Oprócz sprzedaży internetowej, Mastivo zaprasza również do zakupów stacjonarnych w swojej siedzibie w Chludowie. Firma obsługuje podmioty z całej Polski jak i klientów zagranicznych.
Założenia
Na podstawie wyników analizy przedwdrożeniowej i określonych celów biznesowych klienta, powstała całkowicie nowa platforma e-commerce B2B. Sklep powstał na naszym autorskim oprogramowaniu Cartalo, które zapewnia elastyczne i modułowe administrowanie sklepu dzięki przyjaznemu panelowi CMS.
Co zrobiliśmy?
Nowy sklep zautomatyzował procesy sprzedażowe i ułatwił proces przetwarzania zamówień. Założony cel udało nam się osiągnąć poprzez dostosowanie CMS-a sklepu do potrzeb klienta oraz integrację z systemem ERP.
Nowa platforma cechuje się intuicyjną nawigacją i uporządkowanym layoutem. Zastosowanie użytecznej ścieżki zakupowej ułatwiło cały proces klientom.
Nowa platforma B2B Mastivo umożliwia szybkie skalowanie biznesu, dzięki możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności – prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej.
- Karta kontrahenta synchronizowana z systemem ERP klienta i wymianę kompletu danych i ustawień
- Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i prowadzenie rozrachunków z klientami znacząco wpłynęło na komfort prac z nowym rozwiązaniem
- Ponawianie zamówień – możliwość szybkiego ponowienia zamówienia bez konieczności ponownego przeglądania oferty sklepu
- Indywidualne cenniki z możliwością ustawienia dla każdego klienta oddzielnie
- Różne formy płatności w tym możliwość zastosowania indywidualnych kredytów kupieckich pozwalających na sprawne realizowanie zamówień z odroczonym terminem płatności
- Minimum logistyczne – serwis zapewnia możliwość ustawiania minimum logistycznego – czyli najmniejszej kwoty zakupów, które zrealizuje platforma B2B
- Rozbudowane filtrowanie produktów, które zależne jest od kategorii
- Kompaktowa lista nowości – odświeżana wraz z każdym pojawieniem się w sklepie nowych produktów
- Dedykowana karta produktu pozwalająca na masowe zamawianie wielu wariantów bez konieczności przełączania się
Zbudowaliśmy efektywną relację
Michał Janiak
Owner
Razem z Media4U stworzyliśmy od podstaw zupełnie nową platformę e-commerce B2B. Potrzebowaliśmy sklepu, w którym zautomatyzujemy procesy sprzedażowe, a dodatkowo ułatwimy sobie proces przetwarzania zamówień. Założony cel osiągnęliśmy poprzez dostosowanie CMS-a sklepu do naszych potrzeb oraz integrację z systemem ERP. Współpraca z Media4u pozwala nam na ciągły rozwój – doceniamy dzielenie się wiedzą ekspercką i szybkie reagowanie na nasze potrzeby. Jesteśmy zadowoleni i polecamy współpracę wszystkim, którzy chcą skalować swój biznes.