Szybkość i skalowalność – dwie najważniejsze cechy nowoczesnej platformy ecommerce. Ten temat jest aktualny bez względu na sezon, a właśnie teraz wyjątkowo na czasie. Bo okres sezonowych wyprzedaży może pokazać wszystkie niedoskonałości silnika Twojego e-sklepu.
Będąc na miejscu kupującego, na pewno chociaż raz znalazłeś się w sytuacji, kiedy ukończenie ścieżki zakupowej graniczyło z cudem. Wolne ładowanie się strony, problemy z rejestracją i płatnościami. Użytkownicy po drugiej stronie ekranu są niecierpliwi i przyzwyczajeni do szybkich doświadczeń zakupowych. Badania pokazują, że współczynnik odrzuceń zwiększa się w miarę ładowania się strony, nawet z każdą sekundą.
Zapytaj swojego dostawcę, czy jest gotowy na szybkie skalowanie
Skalowalność witryny to jej zdolność do obsługi zarówno stale rosnącego ruchu (na przykład podczas trwającej kampanii reklamowej), jak i nagłych wzrostów ruchu, które mogą wystąpić podczas wyprzedaży lub w okresie świątecznym. Posiadanie witryny, która nie skaluje się dobrze, oznacza, że wszyscy potencjalni klienci napotykają problemy z ładowaniem się strony lub, co gorsza, nie mogą wcale połączyć się z nią w momencie, kiedy liczysz na największą sprzedaż.
Jeśli inwestujesz czas i pieniądze w zwiększanie ruchu w swoim sklepie upewnij się, że witryna jest stabilna i szybka, w przeciwnym razie użytkownik może opuścić witrynę od razu albo porzucić koszyk w trakcie zakupów. Dobrze działająca, skalowalna witryna zrobi dobre wrażenie na kupujących, a to zwiększa prawdopodobieństwo regularnych zakupów w Twoim sklepie.
Skalowalność to jeden z powodów, dla których w Media4U oferujemy partnerską umowę posprzedażową. Odnoszący sukcesy sklep e-commerce będzie rósł z roku na rok. Musisz być gotowy do obsługi dużej ilości sprzedaży z optymalną wydajnością. Oznacza to myślenie o skalowalności od samego początku. Dzięki temu jesteś przygotowany na dodatkowe rozwiązania w zakresie realizacji zamówień, księgowości i zarządzania magazynem lub integracje z systemami CRM i ERP, które również można skalować.
Przygotuj się na rozwój swojego e-sklepu
Przygotuj się na wzrost sprzedaży, planując rozwój swojego sklepu, zanim to nastąpi. Rosnąca skala biznesu nie powinna wpływać negatywnie na szybkość, funkcjonalność czy łatwość obsługi witryny. Właśnie dlatego elastyczna architektura Cartalo pomaga w ciągłym dostosowywaniu i rozszerzaniu witryny o nowe funkcjonalności. Aby umożliwić wsparcie sprzedaży, otrzymujesz wiele wbudowanych funkcji, takich jak narzędzia marketingowe, analityka, optymalizacja SEO.
Ekosystem Cartalo pomaga rozszerzyć funkcjonalność Twojego sklepu o wbudowane, zewnętrzne lub niestandardowe moduły. Funkcje takie jak obsługa wielu sklepów i wielojęzyczność są dostępne na platformie w celu zapewnienia skalowalności.
Dzięki Cartalo możliwe jest administrowanie nie tylko jednym, ale kilkoma sklepami czy stronami i to z jednego panelu CMS. Gwarantuje to dużą oszczędność czasu dla właściciela oraz administratorów. Cartalo jest gotowe do integracji z niemalże każdym systemem oraz implementacji wskazanych przez klienta funkcjonalności. Najczęściej wykonujemy integracje z: systemami płatności, systemami firm logistycznych i kurierskich, systemami magazynowymi, systemami ERP, Oprogramowaniem księgowym czy pprogramowaniem wspierającym działania analityczne i marketingowe.
Integracje z systemami zewnętrznymi nie tylko ułatwiają pracę obsłudze sklepu, ale również porządkują przepływ dokumentów w firmie oraz przyspieszają sam proces zakupowy.