Agio Milano

Sklep B2C Idea marki Agio postała w Mediolanie.

Aby wyróżnić tę włoską stolicę mody, twórcy bielizny Agio, użyli nazwy Milano jako brand name. Projektanci swoje inspiracje czerpali z licznych podróży po Italii, jednak to Mediolan odegrał najważniejszą rolę podczas kreowania tej wyjątkowej bielizny. Włoskie miasto nadal inspiruje projektantów bielizny Agio, którzy tworzą produkty najwyższej jakości, inspirowane światowymi trendami. Ekskluzywna bielizna Agio powstaje ze starannie wyselekcjonowanych materiałów, również włoskich.

Założenia


Koncepcją, która przyświecała nam podczas planowania celów, było przygotowanie serwisu dostosowanego do efektywnego działania na urządzeniach mobilnych. Nowa witryna miała zastąpić dotychczasową stronę firmową oraz sklep. Dodatkowo, serwis miał wykorzystywać nowoczesną prezentację produktów, co znacząco wpływa na doświadczenie zakupowe klientów.

Co zrobiliśmy?

 

 

Nowa platforma sprzedażowa powstała na autorskim, niezwykle elastycznym systemie do zarządzania sklepem internetowym. Jego modułowa budowa pozwoliła nam na wprowadzenie licznych indywidualnych rozwiązań, dostosowanych do potrzeb sklepu Agio.

 

 

 

Wspólnie z klientem opracowaliśmy koncepcję dwustronnej wymiany danych o produktach, zamówieniach i stanach magazynowych pomiędzy CMS-em, a systemem księgowo-magazynowym WFMAG, używanym przez firmę Agio do realizacji i wysyłki zamówień.

Utworzyliśmy sprawnie działający mechanizm, który pozwala zoptymalizować procesy w firmie.

Utworzyliśmy sprawnie działający mechanizm, który pozwala zoptymalizować procesy w firmie. Dodatkowo, system sklepu został zintegrowany z systemem do wysyłki mailingu – Freshmail. Nowy serwis Agio utrzymywany jest na serwerach Media4U, dzięki czemu jest on stale monitorowany pod względem wydajności. Rozwiązania klastrowe dają gwarancję dostępności usługi na najwyższym poziomie. Nowy serwis Agio uruchomiliśmy w październiku 2016. Efektem pracy jest serwis, który realizuje poniższe założenia:

  • dedykowany, elastyczny CMS
  • prawidłowe wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych
  • zarządzenie ofertą produktową
  • przygotowanie sklepu tak aby umożliwiał integrację z zewnętrznymi systemami m.in. WFMAG