Bonprix

Z marką bonprix współpracujemy od ponad 20 lat. Od tego czasu stale rozwijamy platformę
e-commerce, która działa w 10 krajach.

Założenia

Prowadzenie sprzedaży online na tak duża skalę jest prawdziwym wyzwaniem dla marki Bonprix. Będąc liderem na rynku odzieżowym, firma musi zapewnić wydajną pracę w każdym kraju z osobna, biorąc pod uwagę uwarunkowania rynkowe, zróżnicowane waluty i wiele wersji językowych. Nowa platforma miała umożliwić wdrażanie i rozwijanie nowych funkcji serwisu, jego rozbudowę i poszerzanie oferty sklepowej. Integracja z Digistyle – centralnym systemem do zarządzania produktami, miała zautomatyzować wprowadzanie nowych produktów do oferty internetowej oraz dostarczać o nich więcej informacji użytkownikom sklepu.

Co zrobiliśmy?

Pierwsza platforma Bonprix wymagała przeprojektowania i refaktoryzacji kodu. Opracowaliśmy rozwiązania, które będą zarówno dostosowane do standardów OTTO i innych zagranicznych serwisów Bonprix, a jednocześnie nie zamykaliśmy sobie drogi do wprowadzania kolejnych rozbudowanych integracji i nowych funkcjonalności.

Projekt uwzględniał również migracją danych, m.in. zaprojektowanie nowych widoków serwisu, przygotowanie tłumaczeń dla serwisu, tekstów przyjaznych SEO, opracowanie metod migracji aktualnej bazy produktowej i kategorii na nowy silnik sklepu i wiele innych.

Po kolei migrowaliśmy i wdrażaliśmy produkcyjnie wszystkie kraje grupy polskiej. Światło dzienne jako pierwszy ujrzał sklep polski.

Na bieżąco obserwowaliśmy reakcje naszych użytkowników – na facebookow’ym fanpage bonprix pojawiały się pierwsze komentarze dotyczące nowej platformy – ryzyko było bardzo wysokie. Platforma dostarczała zupełnie nowych funkcjonalności i wymagała od klientów włożenia wysiłku w naukę korzystania z nowego serwisu. Zakończyliśmy migrację wszystkich serwisów na nową platformę w lipcu 2013 roku. Od tamtego czasu kontynuujemy współpracę z klientem, zapewniając pełną opiekę powdrożeniową, suport oraz implementacje nowych funkcjonalności w serwisach. Platforma Bonprix Polska uplasowała się w pierwszej 10-ce, w rankingu najszybszych sklepów Internetowych w Black Friday 2019.

Platformy e-commerce zrealizowane od podstaw i zarządzane przez Media4U na zlecenie Otto Group (właściciel marki BONPRIX)

  • Bonprix Polska
  • Bonprix Bułgaria
  • Bonprix Grecja
  • Bonprix Cypr
  • Bonprix Rumunia
  • Bonprix Ukraina
  • Bonprix Słowacja
  • Bonprix Węgry
  • Bonprix Hiszpania

Funkcjonalności i obsługa powdrożeniowa

  • Wdrożenie platform e-commerce
  • Obsługa produktów w bazie: około 32 000
  • Wdrożenia nowych funkcjonalności w sklepie co 2-3 tygodnie
  • Dbałość o działanie integracji i ich rozwój (ERP, płatności, kurierzy, wysyłka newsletterów)
  • Kreacja wszystkich bannerów zarówno dla sklepu jak i akcji promocyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych), w tym social media / influencerzy
  • Kreacje na kampanie promocyjne oraz mailingi
  • Projektowanie do druku
  • Hosting i utrzymanie ruchu
  • Całodobowy monitoring i wsparcie
  • Wsparcie techniczne i powdrożeniowe dla realizacji kolejnych celów biznesowych

Zbudowaliśmy efektywną relację

bonprix

Maja Biernacka

Marketing Manager w bonprix

Z Media4U współpracujemy od 2000 roku, tak długa współpraca jest wystarczającą rekomendacją, z uwagi na fakt, że bonprix jest liderem w swojej kategorii. Na przestrzeni tych wszystkich lat wszelkie działania przebiegały nad wyraz sprawnie, co zaowocowało rozbudowaną współpracą na wielu płaszczyznach i stworzeniem platformy e-commerce dla 6 krajów. Media4U wyróżnia się profesjonalizmem oraz wysoką jakością pracy. Dzięki elastyczności oraz odpowiednim kompetencjom, bez względu na skalę, Media4U dostarcza rozwiązania, które gwarantują oczekiwane efekty. Z całą pewnością możemy uznać Media4U jako partnera godnego zaufania.

+20

lat
współpracy

+10

krajów
w których działa platforma

32000

produktów
w bazie