Łódzki Klaster ICT
Łódzki Klaster ICT to instytucja, która wspiera integracje środowiska ICT w budowaniu społecznej świadomości w zakresie możliwości kształcenia, pracy i późniejszego rozwoju w obszarze szeroko rozumianej branży IT w Łodzi.
Media4U od lat aktywnie wspiera działalność lokalnej instytucji poprzez promowanie wydarzeń, takich jak Łódzkie Dni Informatyki, Join IT, Debaty technologiczne czy Konkursy Programistyczne. Wspólne kampanie wideo na platformie YouTube odnotowały ponad 200 tys. wyświetleń. Zobacz wspólne inicjatywy Media4U z Łódzki Klaster ITC: joinitinlodz.pl.
Założenia
Nasza współpraca z Łódzki Klaster ICT trwa od 2018 roku. Od tego czasu zapewniamy kompleksową obsługę kampanii reklamowych Meta Ads wraz z Google Ads. Wspólnie prowadzone działania miały na celu promocję organizowanych wydarzeń online oraz stacjonarnych, a także zwiększanie świadomości rynku na temat Łódzkiego Klastra ICT.
Co zrobiliśmy
Realizujemy kampanie reklamowe w środowisku Meta (Facebook), a także Google Ads. Wspieramy Łódzki Klaster ICT w budowaniu wizerunku w mediach społecznościowych poprzez kampanie świadomościowe oraz zasięgowe, mające na celu pozyskanie nowych obserwatorów, partnerów do współpracy, a także dotarcie do osób korzystających bezpośrednio z organizowanych przez Klaster ICT inicjatyw.
Kompleksowa obsługa kampanii obejmuje:
- opiekę kont reklamowych
- optymalizację kampanii
- określanie i analizę grupy odbiorców kampanii
- tworzenie raportów
- kreowanie treści reklamowej
- gwarantowane pełne doradztwo
- stały kontakt ze specjalistą
- i wiele więcej…
Jesteśmy dumni ze współpracy z instytucją tak ważną dla rozwoju Łodzi – miasta, w którym znajduje się siedziba Media4U. Z największą przyjemnością wspieramy lokalne inicjatywy, a także wspieramy rodzime organizacje.
Zbudowaliśmy efektywną relację
Łódzki Klaster ICT
Adam Owczarek
Manager Łódzkiego Klastra ICT
Klaster od 2018 roku współpracuje z Media4U w zakresie realizacji kampanii reklamowych na Facebooku, Google Ads oraz YouTube i wysoko oceniamy poziom realizowanych działań – dzięki wsparciu specjalistów z Media4U osiągamy założone cele wizerunkowe, skutecznie docieramy do grupy docelowej Łódzkiego Kastra ICT i zwiększamy jej zaangażowanie. Specjaliści z Media4U bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu pomagają dobrać rodzaj kampanii, grupy docelowe, czas trwania i rozkład budżetu, aby zmaksymalizować efekty działań klastra.
Wspólnie już wypromowaliśmy takie akcje i wydarzenia jak: Łódzkie Dni Informatyki, JoinIT in Lódź, liczne warsztaty dla studentów czy debaty eksperckie. Za każdym razem wyniki kampanii są satysfakcjonujące, co oznacza, że mimo naszego ograniczonego budżetu, maksymalnie wykorzystujemy potencjał kampanii reklamowych.
5 |
lat współpracy |
ok. 40 |
kampanii reklamowych (Meta Ads) |
< 600 000 |
użytkowników (Meta Ads) |
< 200 000 |
wyświetleń reklam (YouTube) |
< 4 mln. |
wyświetleń reklam (Meta Ads) |