R-GOL

Gramy do jednej bramki.
Dedykowane rozwiązania e-commerce
dla miłośników futbolu w 32 krajach.

Założenia

Zanim rozpoczęliśmy współpracę z firmą R-GOL, klient sprzedawał już w internecie, wykorzystując równolegle: sklep online dla klientów detalicznych, odrębną platformę B2B oraz platformę dla profesjonalistów R-GOL.pro. W związku ze stałym rozwojem sprzedaży, pojawiła się konieczność wprowadzania nowych rozwiązań
e-commerce, a aktualny sklep nie był gotowy na tego rodzaju skalowanie. Odświeżenia wymagała również szata graficzna sklepu, która miała być taka jak społeczność R-GOL – nowoczesna i zachęcająca do aktywności.
Jednocześnie, rozbudowana oferta sklepu wymagała maksymalnie przejrzystej architektury treści. Ważnym aspektem była również automatyzacja procesów obsługi zamówień i zwrotów, uatrakcyjnienie funkcjonalnej części serwisu o nowe rozwiązania, skrócenie ścieżki zakupowej oraz ułatwienie zakupów – zarówno
w wersji desktopowej, jak i mobilnej.

Co zrobiliśmy?

Prace badawcze i analityczne umożliwiły nam stworzenie makiet UX, które stały się bazą do wdrożenia w życie efektywnej architektury treści. Równolegle powstawały dedykowane projekty graficzne. Na naszym autorskim silniku Cartalo, od podstaw stworzyliśmy nowy e-sklep R-GOL.com oraz platformę B2B R-GOL.net.

Nowy sklep R-GOL zapewnia wydajność pracy dzięki integracji z systemem ERP – Streamsoft Verto. Platforma zyskała nowy program lojalnościowy, w tym rozbudowany kreator tworzenia promocji i kodów rabatowych oraz kart podarunkowych działających online i stacjonarnie. Sklep zintegrowaliśmy z szybkimi płatnościami (Blik, Google Pay, Apple Pay) oraz systemem odroczonych płatności PaySmartney. Zdecydowaliśmy się na dwa kroki zakupowe, które umożliwiają szybki zakup i opłacenie zamówienia w wygodny dla użytkownika sposób.

Sklep R-GOL.com miał zapewniać klientom możliwość customizacji produktów. W tym celu przygotowaliśmy bardziej optymalne w obsłudze rozwiązanie w zakresie narzędzia do personalizacji nadruków i haftów, które pozwala użytkownikom tworzyć własne, niestandardowe produkty.

R-GOL.com to jeden spójny świat piłkarskiego shoppingu

Nowy sklep odświeżył wizerunek firmy, poprawił czytelność i odbiór treści, a skrócona do dwóch kroków ścieżka zakupowa ułatwia i przyspiesza realizację zakupów. Sklep realizuje dużą ilość zamówień, również zagranicznych, a dzięki wydajnemu CMS, klient jest w stanie przetwarzać zamówienia sprawnie i szybko. W sklepie jest możliwa płatność w sześciu walutach. Co więcej, dzięki platformie Cartalo, R-GOL ma dostęp do modułów dopasowanych do potrzeb rozwijającej się sprzedaży, takich jak kolejne wersje językowe czy rozbudowane narzędzia marketingowe, w tym integracje z narzędziem do wysyłki mailingu.

 

Strona mobilna i desktopowa R-GOL.com to jeden spójny świat piłkarskiego shoppingu. Layouty strony utrzymują Klienta w tym samym klimacie, a dostępność wszystkich funkcjonalności oraz oferty produktowej i usługowej pozwala na wykorzystywanie urządzeń naprzemiennie z najwyższym poziomem użyteczności i satysfakcji z zakupów. Według Google Analytics w kwietniu 2021 e-sklep R-GOL.com generuje już ponad 75% sesji z urządzeń mobilnych i ponad 55% transakcji dokonywanych mobilnie.

Zbudowaliśmy efektywną relację

Wojciech Radziwon

Marketing & E-commerce Director
w R-GOL.com

Zaangażowanie, elastyczność i komunikacja – to w mojej ocenie najważniejsze wartości we współpracy biznesowej. To cechy, które bez wątpienia posiada nasz partner Media4U. Po blisko 3 latach współpracy wiem, że dokonaliśmy właściwego wyboru, a kolejne wspólne projekty, tylko utwierdzają mnie w tym przekonaniu

10 000

produktów
w e-sklepie

13

wersji językowych
sklepu R-GOL.com

32

kraje,
w których realizowane są wysyłki

Teraz Twój ruch

Bezpłatna konsultacja