Firma „MEDIA 4U” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt pt.: „Ekspansja zagraniczna Media4U Sp. z o.o. na nowe rynki”.
Projekt realizujemy w celu zwiększenia potencjału eksportowego przedsiębiorstwa poprzez wejście na nowe, zagraniczne rynki zbytu, pozyskanie nowych odbiorców zagranicznych oraz zwiększenie wolumenu eksportu.
Zadania, które będą realizowane w projekcie:
- Przygotowanie projektu i produkcja indywidualnych materiałów promujących produkty i region łódzki
- Udział w imprezie targowo-wystawienniczej DMEXCO Kolonia 2025 o charakterze międzynarodowym w roli wystawcy
- Udział w imprezie targowo–wystawienniczej E – COMMERCE BERLIN EXPO 2025 o charakterze międzynarodowym w roli wystawcy
- Usługi doradcze związane z wyszukiwaniem i doborem partnerów na rynkach docelowych, w tym w zakresie określenia, wyselekcjonowania, sprawdzenia wiarygodności grupy docelowej potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych
- Usługi doradcze w zakresie organizacji spotkań z wyselekcjonowanymi potencjalnymi partnerami handlowymi
Z projektu korzystać będą pracownicy, którzy uczestniczą w procesach wystawiennictwa firmy na targach międzynarodowych i osoby zarządzające sprzedażą eksportową w przedsiębiorstwie.
Docelowo z działań targowo-wystawienniczych i marketingowych skorzystają klienci zagraniczni odwiedzający stoiska wystawiennicze firmy „MEDIA 4U” Sp. z o.o. na targach, w których weźmie ona udział.
Projekt zapewni promocję produktów eksportowych firmy. Poprzez udział w targach przedsiębiorstwo zaprezentuje swoje produkty potencjalnym klientom z kilkudziesięciu krajów świata. Targi są szansą na dotarcie z ofertą eksportową do nowych klientów, na nowe rynki zbytu, na których dotąd firma nie była obecna. Projekt zapewni również promowanie województwa łódzkiego.
Efekty projektu:
- wypromowanie marki produktowej oraz firmy „MEDIA 4U” Sp. z o.o.,
- promowanie województwa łódzkiego jako regionu atrakcyjnego pod względem gospodarczym, inwestycyjnym, handlowym,
- podpisanie nowych kontraktów handlowych, pozyskanie klientów z nowych rynków zbytu,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- umocnienie wizerunku firmy na rynkach zagranicznych,
- zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku światowym.
Wartość projektu: 598 695,50 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 418 856,58 zł
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie