Marcin Mierzwiński
Partner w PAAN CAPITAL,
Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. z o.o.,
właściciela marki TATUUM
W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.
Zobacz case study
bonprix
Maja Biernacka
Marketing Manager w bonprix
Z Media4U współpracujemy od 2000 roku, tak długa współpraca jest wystarczającą rekomendacją, z uwagi na fakt, że bonprix jest liderem w swojej kategorii. Na przestrzeni tych wszystkich lat wszelkie działania przebiegały nad wyraz sprawnie, co zaowocowało rozbudowaną współpracą na wielu płaszczyznach i stworzeniem platformy e-commerce dla 6 krajów. Media4U wyróżnia się profesjonalizmem oraz wysoką jakością pracy. Dzięki elastyczności oraz odpowiednim kompetencjom, bez względu na skalę, Media4U dostarcza rozwiązania, które gwarantują oczekiwane efekty. Z całą pewnością możemy uznać Media4U jako partnera godnego zaufania.
Zobacz case study