Jarosław Szot
Dyrektor ds. E-Commerce
Monnari Trade S.A.
Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy Media4U, która trwa już ponad 7 lat, wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Nasz E-commerce generuje 25 mln EUR przychodu rocznie, a techniczne wsparcie od Media4U pomaga nam dalej rozwijać ten kanał. Cieszymy się, że mamy pole do dobrej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.
Zobacz case study
Marcin Mierzwiński
Partner w PAAN CAPITAL,
Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. z o.o.,
właściciela marki TATUUM
W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.
Zobacz case study