świadomy
rozwój biznesu
Trwa ładowanie...
Dane z różnych źródeł? Nasze rozwiązanie do tworzenia raportów na bazie usługi Power BI od firmy Microsoft pozwoli Ci sprawnie podejmować decyzje biznesowe! Nie musisz już weryfikować kilku plików i zastanawiać się nad poprawnością swoich wniosków. Nasz zespół analityczny podepnie dane Twojego sklepu, które system z pomocą Power BI przetworzy w zestaw raportów i analiz dotyczących zamówień, zwrotów, płatności, klientów, produktów i porówna je ze statystykami Google Analytics. Dysponując dokładną analizą biznesową w pełni świadomie rozwiniesz swoją działalność.
Usługa Microsoft Power BI to potężne narzędzie klasy Business Intelligence, które umożliwia firmom analizowanie danych z różnych źródeł.
Dzięki Power BI, użytkownicy mogą łatwo tworzyć interaktywne raporty i pulpity nawigacyjne, które pozwalają na wizualizację i analizę danych w czasie rzeczywistym.
W naszej ofercie znajdziesz usługę, w ramach której zwizualizujemy dane z wykorzystaniem narzędzi Microsoft Power BI i przygotujemy czytelne oraz interaktywne raporty dla Twojego biznesu. Dzięki Power BI zyskasz możliwość analizy danych z różnych źródeł, co pomoże w lepszym podejmowaniu decyzji biznesowych. Więcej na ten temat dowiesz się z: Wizualizacja danych z Power BI.
Idąc o krok dalej w odpowiedzi na indywidualne potrzeby biznesu, opracowaliśmy autorskie rozwiązanie wykorzystujące Microsoft Power BI. Dzięki dedykowanemu podejściu dostosowujesz się do specyficznych wymagań Twojej firmy. Jeśli zarządzasz przedsiębiorstwem złożonym z wielu skomplikowanych procesów, a standardowe rozwiązania nie spełniają Twoich oczekiwań, zainteresuj się Facts Matter by Power BI – rozwiązaniem, które łączy zaawansowane funkcje wizualizacji danych i analizy dostarczane przez Power BI z dopasowaniem do Twoich unikalnych potrzeb.
E-commerce Manager
W swojej pracy Sara skupia się na wnikliwej analizie zakupów w e-sklepie. Ciągłe zmiany w statusie zamówień wpływają na poprawne wyciąganie wniosków, co przy wielu źródłach danych potrafi być nie lada wyzwaniem.
Do tej pory Sara wyciąga dane z systemów: CMS, ERP i Google Analytics. Teraz przydałoby się jej jedno narzędzie, które zepnie je w całość. Dzięki temu mogłaby szybciej dostrzegać czynniki kształtujące stopę zwrotu.
Account Director
Od spotkania do spotkania – te słowa najlepiej definiują codzienność Macieja. Napięty grafik zmusza go do pracy na wysokich obrotach. W gąszczu zadań musi znaleźć czas na wyciągnięcie danych do cyklicznych raportów dla zarządu. Z pewnością przydałoby mu się rozwiązanie, które pomoże zaoszczędzić trochę czasu…
właściciel małego sklepu
Mateusz to mały przedsiębiorca, który od niedawna prowadzi własny sklep internetowy. Skupia się na sprzedaży personalizowanej odzieży. Jego działalność prosperuje, co potwierdza miesięczny przychód oscylujący w granicach 25 000 – 30 000 zł. Swoją działalność promuje płatnym kanałem w Google i na Facebooku. Niestety, barierą okazuje się Google Analytics, który do analizy leadów z kampanii potrzebuje więcej danych. Mateusz potrzebuje zatem dedykowanego narzędzia, które odpowie możliwościom jego sklepu.
Marketing Manager
Kasia przygotowuje obszary pod skuteczną komunikację marketingową. W tym celu potrzebuje danych dotyczących m.in. efektywności działań contentowych i ruchu na stronie. Nie będąc specjalistką od baz danych, pracę ułatwiłoby jej skorzystanie z jednej przestrzeni, która zawierałaby wszystkie statystyki poszczególnych narzędzi marketingowych.
świadomy
rozwój biznesu
skuteczna
sprzedaż
dedykowana
analiza danych
Nasi klienci doceniają efekty
Copyrights © Media4U Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Polityka prywatności