blue shadow

Kampania w social mediach „Bądź inspiracją, nie konkurencją”.

„Blue Shadow” to polski producent mody damskiej, który tworzy ofertę ubrań dla Pań w każdym rozmiarze. Potrzeba podnoszenia społecznej świadomości, zgodnie z panującym ruchem „body positive”, zaowocowała kampanią wizerunkową. Nasza współpraca opierała się na promocji gotowego materiału za pośrednictwem kanałów: YouTube, Facebook oraz Instagram.

Założenia

Marce „Blue Shadow” zależało na zbudowaniu wizerunku pewnej siebie kobiety, która akceptuje siebie oraz różnorodność w otaczającym ją świecie. Celem było zwrócenie uwagi, że nie ma czegoś takiego jak „kanon urody”, „wygląd idealny”, czy „przepis na to, jak wyglądać idealnie”. Kampania miała skupić się nie tylko na rozmiarze plus size, ale na tym, że każdy rozmiar jest właściwy. Miała także przeciwstawić się obecnym standardom urody, które kreuje przekaz medialny.

Co zrobiliśmy?

Współpraca z marką „Blue Shadow” dotyczyła skutecznej promocji dostarczanego contentu do sieci. W tym celu wykorzystaliśmy potencjał działań promocyjnych na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Grupą docelową przekazu były kobiety w wieku 25-65+, które interesują się tematyką ciałopozytywności oraz śledzą w sieci profile topowych modelek.

Na YouTube promowaliśmy manifest oraz wywiady z modelkami. Wywiady dzieliły się na pięć osobnych historii.

Działania na Facebooku i Instagramie skupiły się na konkursie, który miał na celu włączenie do akcji klientki i fanki budowania społeczności „beauty beyond”. Kobiety pokazały, że istnieje piękno bez granic i jest możliwe w realnym świecie.

Kampania została nominowana w konkursie e-Commerce Polska Awards 2021 w kategorii „Best campaign – pomysł promocyjny roku”.

Efekty realizacji

Zasięgi oraz reakcje użytkowników na przeprowadzoną kampanię przyniosły oczekiwany rezultat.

Wyniki, które osiągnęliśmy, przy niewielkim budżecie:

  • Ponad 9 000 odtworzeń filmu na YouTube
  • Ponad 44 000 wyświetleń reklamy wideo na YouTube
  • 28 000 użytkowniczek obejrzało wywiady z modelkami
  • Zasięg postu konkursowego wyniósł 23 000 oraz osiągnął 38 000 wyświetleń
  • Post video z manifestem zyskał blisko 270 000 wyświetleń i ponad 110 000 zasięgu na Facebooku

Zbudowaliśmy efektywną relację

Cezary Ziarkowski

E-commerce Manager w blue shadow

Projekt „Beauty Beyond” przygotowywałyśmy przez wiele miesięcy, często przesuwając datę „premiery”, bo pomysł zmieniał się i „dojrzewał” razem z nami. W końcu jednak udało nam się stworzyć i przekazać to nieuchwytne „coś”, co w 100% wypłynęło z naszych serc i umysłów. Tym bardziej cieszymy się i jesteśmy dumne z tego, że BB spotkało się z tak ciepłym przyjęciem. Nad projektem zakulisowo pracowało wiele osób, z których każda wniosła do niego cząstkę siebie. Sukcesu kampanii i tak dużego i pozytywnego odbioru nie byłoby bez pracy agencji Media4U, która pięknie zadbała o to, aby projekt był widoczny w sieci i dotarł do jak największej liczby osób. Jesteśmy wdzięczne Media4U za zaangażowanie, kreatywności i konsekwencję w działaniu. Cieszymy się, że podjęłyśmy to niełatwe wyzwanie zmierzenia się z postrzeganiem piękna w naszych ciekawych, acz bardzo wymagających czasach. Już nie możemy się doczekać kolejnych odsłon i współpracy przy nich z agencją?

44k

wyświetleń reklamy wideo na YouTube

270k

wyświetleń postu z manifestem na Facebooku

28k

użytkowniczek obejrzało filmy z modelkami na YouTube