Bonprix
Z marką bonprix współpracujemy od ponad 20 lat. Od tego czasu stale rozwijamy platformę
e-commerce, która działa w 10 krajach.
Założenia
Prowadzenie sprzedaży online na tak duża skalę jest prawdziwym wyzwaniem dla marki Bonprix. Będąc liderem na rynku odzieżowym, firma musi zapewnić wydajną pracę w każdym kraju z osobna, biorąc pod uwagę uwarunkowania rynkowe, zróżnicowane waluty i wiele wersji językowych. Nowa platforma miała umożliwić wdrażanie i rozwijanie nowych funkcji serwisu, jego rozbudowę i poszerzanie oferty sklepowej. Integracja z Digistyle – centralnym systemem do zarządzania produktami, miała zautomatyzować wprowadzanie nowych produktów do oferty internetowej oraz dostarczać o nich więcej informacji użytkownikom sklepu.
Co zrobiliśmy?
Pierwsza platforma Bonprix wymagała przeprojektowania i refaktoryzacji kodu. Opracowaliśmy rozwiązania, które będą zarówno dostosowane do standardów OTTO i innych zagranicznych serwisów Bonprix, a jednocześnie nie zamykaliśmy sobie drogi do wprowadzania kolejnych rozbudowanych integracji i nowych funkcjonalności.
Projekt uwzględniał również migracją danych, m.in. zaprojektowanie nowych widoków serwisu, przygotowanie tłumaczeń dla serwisu, tekstów przyjaznych SEO, opracowanie metod migracji aktualnej bazy produktowej i kategorii na nowy silnik sklepu i wiele innych.
Po kolei migrowaliśmy i wdrażaliśmy produkcyjnie wszystkie kraje grupy polskiej. Światło dzienne jako pierwszy ujrzał sklep polski.
Na bieżąco obserwowaliśmy reakcje naszych użytkowników – na facebookow’ym fanpage bonprix pojawiały się pierwsze komentarze dotyczące nowej platformy – ryzyko było bardzo wysokie. Platforma dostarczała zupełnie nowych funkcjonalności i wymagała od klientów włożenia wysiłku w naukę korzystania z nowego serwisu. Zakończyliśmy migrację wszystkich serwisów na nową platformę w lipcu 2013 roku. Od tamtego czasu kontynuujemy współpracę z klientem, zapewniając pełną opiekę powdrożeniową, suport oraz implementacje nowych funkcjonalności w serwisach. Platforma Bonprix Polska uplasowała się w pierwszej 10-ce, w rankingu najszybszych sklepów Internetowych w Black Friday 2019.
Platformy e-commerce zrealizowane od podstaw i zarządzane przez Media4U na zlecenie Otto Group (właściciel marki BONPRIX)
- Bonprix Polska
- Bonprix Bułgaria
- Bonprix Grecja
- Bonprix Cypr
- Bonprix Rumunia
- Bonprix Ukraina
- Bonprix Słowacja
- Bonprix Węgry
- Bonprix Hiszpania
Funkcjonalności i obsługa powdrożeniowa
- Wdrożenie platform e-commerce
- Obsługa produktów w bazie: około 32 000
- Wdrożenia nowych funkcjonalności w sklepie co 2-3 tygodnie
- Dbałość o działanie integracji i ich rozwój (ERP, płatności, kurierzy, wysyłka newsletterów)
- Kreacja wszystkich bannerów zarówno dla sklepu jak i akcji promocyjnych (zewnętrznych i wewnętrznych), w tym social media / influencerzy
- Kreacje na kampanie promocyjne oraz mailingi
- Projektowanie do druku
- Hosting i utrzymanie ruchu
- Całodobowy monitoring i wsparcie
- Wsparcie techniczne i powdrożeniowe dla realizacji kolejnych celów biznesowych
Zbudowaliśmy efektywną relację
bonprix
Maja Biernacka
Marketing Manager w bonprix
Z Media4U współpracujemy od 2000 roku, tak długa współpraca jest wystarczającą rekomendacją, z uwagi na fakt, że bonprix jest liderem w swojej kategorii. Na przestrzeni tych wszystkich lat wszelkie działania przebiegały nad wyraz sprawnie, co zaowocowało rozbudowaną współpracą na wielu płaszczyznach i stworzeniem platformy e-commerce dla 6 krajów. Media4U wyróżnia się profesjonalizmem oraz wysoką jakością pracy. Dzięki elastyczności oraz odpowiednim kompetencjom, bez względu na skalę, Media4U dostarcza rozwiązania, które gwarantują oczekiwane efekty. Z całą pewnością możemy uznać Media4U jako partnera godnego zaufania.
+20 |
lat |
+10 |
krajów |
32000 |
produktów |
Teraz Twój ruch
Umów się na bezpłatną konsultację