Wdrożenie rozwiązania Facts Matter by Power BI dla marki Marilyn

Marilyn to wiodący producent wyrobów pończoszniczych i bieliźnianych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku e-commerce. Nasza współpraca rozpoczęła się od wdrożenia systemu na naszym autorskim oprogramowaniu Cartalo.

Facts Matter by Power BI dla marki Marilyn Facts Matter by Power BI dla marki Marilyn

Założenia

 

Stawiając na rozwój, nasz klient postanowił wprowadzić usługę analityczną Facts Matter by Power BI. Z uwagi na rozbudowany system e-commerce konieczne było usprawnienie zarządzania danymi, które były rozproszone i trudne do szybkiego dostępu. Klientowi zależało również na dokładnej analizie kosztów, co pozwoliłoby na lepsze zrozumienie wydatków i optymalizację działań.

Naszym głównym celem było uporządkowanie danych, które polegało na zebraniu ich z różnych źródeł oraz ich integracji. Dane pobieraliśmy z bazy raportowej systemu klienta oraz z Google Analytics, korzystając z naszego wewnętrznego narzędzia do eksportu danych.

Panel analityczny zapewnia czytelne prezentacje danych, umożliwiając łatwe wyciąganie wniosków. Dzięki szybkiej konwersji danych, klient może na bieżąco monitorować zmiany w swoim e-sklepie. Dane sprzedażowe są aktualizowane kilka razy dziennie, a dane z Google Analytics raz dziennie.

Facts Matter by Power BI dla Marilyn

wdrożenie Power BI dla Marilyn

Jak przebiegało wdrożenie?

 

Zaimplementowanie Facts Matter by Power BI wymagało pełnego zaangażowania i przyjęcia przez nas dedykowanego podejścia, co pozwoliło na dostosowanie rozwiązania do specyficznych potrzeb klienta. Proces ten rozpoczęliśmy od spotkań, podczas których nakreśliliśmy plan prac wdrożeniowych. W pierwszym kroku przeanalizowaliśmy potrzeby klienta i stworzyliśmy listę niezbędnych raportów. Następnie przystąpiliśmy do prac programistycznych, tworząc bazę raportową dla dedykowanego systemu e-commerce działającego na silniku Cartalo. Kolejnym krokiem było podłączenie źródeł danych i utworzenie konkretnych, aktualizowanych raportów.

Co osiągnęliśmy?

 

Na ten moment, dane z różnych źródeł gromadzimy w strukturze bazy danych obejmujących 40 tabel. Łącznie do systemu pobieranych jest kilkadziesiąt tysięcy rekordów dziennie. Dzięki Facts Matter by Power BI nasz klient posiada przejrzyste raporty, z których może łatwo wyciągać wnioski dla swojego biznesu.

Jednak nie zatrzymujemy się w naszej współpracy. W planach mamy również integrację z Google Ads, która pozwoli klientowi na badanie efektywności kampanii reklamowych. W kolejnych etapach planujemy również podpięcie danych z kont reklamowych na platformach Meta.

Power BI dla Marilyn

Zbudowaliśmy efektywną relację

marilyn_logo_m4u_320
no_logos

Michał Janiak

współwłaściciel Marilyn


Z Media4U możemy liczyć na stałą, dobrą współpracę. Dzięki wdrożeniu rozwiązania Facts Matter by Power BI, zyskaliśmy przejrzysty i szybki dostęp do danych, co znacząco usprawniło naszą analizę kosztów oraz zarządzanie działaniami e-commerce. Proces wdrożenia przebiegł sprawnie i zgodnie z planem, a zespół Media4U wykazał się profesjonalizmem i dużym zaangażowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z optymizmem patrzymy na dalsze działania.

+5

lat współpracy

+100

zamówień dziennie z bazy Cartalo

+2500

rekordów z Google Analytics

Teraz Twój ruch

Bezpłatna konsultacja