Wdrożenie rozwiązania Facts Matter by Power BI dla marki Marilyn
Marilyn to wiodący producent wyrobów pończoszniczych i bieliźnianych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku e-commerce. Nasza współpraca rozpoczęła się od wdrożenia systemu na naszym autorskim oprogramowaniu Cartalo.


Założenia
Stawiając na rozwój, nasz klient postanowił wprowadzić usługę analityczną Facts Matter by Power BI. Z uwagi na rozbudowany system e-commerce konieczne było usprawnienie zarządzania danymi, które były rozproszone i trudne do szybkiego dostępu. Klientowi zależało również na dokładnej analizie kosztów, co pozwoliłoby na lepsze zrozumienie wydatków i optymalizację działań.
Naszym głównym celem było uporządkowanie danych, które polegało na zebraniu ich z różnych źródeł oraz ich integracji. Dane pobieraliśmy z bazy raportowej systemu klienta oraz z Google Analytics, korzystając z naszego wewnętrznego narzędzia do eksportu danych.
Panel analityczny zapewnia czytelne prezentacje danych, umożliwiając łatwe wyciąganie wniosków. Dzięki szybkiej konwersji danych, klient może na bieżąco monitorować zmiany w swoim e-sklepie. Dane sprzedażowe są aktualizowane kilka razy dziennie, a dane z Google Analytics raz dziennie.
Jak przebiegało wdrożenie?
Zaimplementowanie Facts Matter by Power BI wymagało pełnego zaangażowania i przyjęcia przez nas dedykowanego podejścia, co pozwoliło na dostosowanie rozwiązania do specyficznych potrzeb klienta. Proces ten rozpoczęliśmy od spotkań, podczas których nakreśliliśmy plan prac wdrożeniowych. W pierwszym kroku przeanalizowaliśmy potrzeby klienta i stworzyliśmy listę niezbędnych raportów. Następnie przystąpiliśmy do prac programistycznych, tworząc bazę raportową dla dedykowanego systemu e-commerce działającego na silniku Cartalo. Kolejnym krokiem było podłączenie źródeł danych i utworzenie konkretnych, aktualizowanych raportów.
Co osiągnęliśmy?
Na ten moment, dane z różnych źródeł gromadzimy w strukturze bazy danych obejmujących 40 tabel. Łącznie do systemu pobieranych jest kilkadziesiąt tysięcy rekordów dziennie. Dzięki Facts Matter by Power BI nasz klient posiada przejrzyste raporty, z których może łatwo wyciągać wnioski dla swojego biznesu.
Jednak nie zatrzymujemy się w naszej współpracy. W planach mamy również integrację z Google Ads, która pozwoli klientowi na badanie efektywności kampanii reklamowych. W kolejnych etapach planujemy również podpięcie danych z kont reklamowych na platformach Meta.
Zbudowaliśmy efektywną relację


Michał Janiak
współwłaściciel Marilyn
Z Media4U możemy liczyć na stałą, dobrą współpracę. Dzięki wdrożeniu rozwiązania Facts Matter by Power BI, zyskaliśmy przejrzysty i szybki dostęp do danych, co znacząco usprawniło naszą analizę kosztów oraz zarządzanie działaniami e-commerce. Proces wdrożenia przebiegł sprawnie i zgodnie z planem, a zespół Media4U wykazał się profesjonalizmem i dużym zaangażowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i z optymizmem patrzymy na dalsze działania.
+5 |
lat współpracy |
+100 |
zamówień dziennie z bazy Cartalo |
+2500 |
rekordów z Google Analytics |
Teraz Twój ruch
Bezpłatna konsultacja