Ryłko

Stworzona od podstaw nowa dedykowana platforma B2C

realizacja platformy B2C dla Ryłko realizacja platformy B2C dla Ryłko

Założenia

Ryłko to polska firma produkująca obuwie oraz akcesoria. Działa na rynku od ponad 50 lat. Obuwnicze tradycje przekazywane z pokolenia na pokolenia sprawiły, że marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych przez konsumentów. Ideą współpracy pomiędzy Media4U a Ryłko było poszerzenie kanałów sprzedaży o wirtualną platformę, która umożliwi sprzedaż online. Wymaganie klienta obejmowały stworzenie od podstaw dedykowanej platformy e-commerce, umożliwiającej przejrzystą prezentację produktów oraz intuicyjną ścieżkę zakupową.

realizacja platformy ecommerce dla Ryłko realizacja platformy ecommerce dla Ryłko

Co zrobiliśmy?

Aby ułatwić dotarcie do zagranicznych odbiorców, zaprojektowany przez sklep posiada możliwość wyświetlania oferty w trzech wersjach językowych oraz dwóch walutach: złoty i euro. Platforma została również rozbudowana o różnego rodzaju filtry, usprawniające odnalezienie konkretnego produktu.

 

W kwietniu 2013 roku witryna www.rylko.pl rozpoczęła sprzedaż online. Obecnie, w ramach współpracy z klientem, do zadań Media4U należy opieka powdrożeniowa w ramach, której dbamy o ciągły rozwój witryny i zapewniamy wsparcie naszych zespołów IT.