Obrady jury zakończyły się dla nas dużym sukcesem. Tegoroczna jubileuszowa edycja E-commerce Polska Awards przyniosła Media4U dwie nominacje w dwóch kategoriach.

  

E-commerce Polska Awards to prestiżowy konkurs, który nagradza najlepiej prosperujące marki z branży e-commerce. Organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej, która od 2013 roku wspiera handel elektroniczny polskich firm, opierając swoją działalność na zasadach dobrej współpracy.

W tym roku, organizując Galę Dekady, e-Izba po raz dziesiąty wyłoni innowacyjne firmy wyróżniające się nieszablonowym myśleniem, wizją rozwoju i sukcesami biznesowymi.

W tym roku zostaliśmy wyróżnieni za współpracę z marką Urban City, w kategorii Best on mobile oraz Sanbello, w kategorii Best innovator in e-commerce.

Marka Urban City potrzebowała zmiany w zakresie korzystania z mobilnej wersji strony internetowej. Dlatego wprowadziliśmy elementy i funkcje dedykowane wygodnym zakupom na małym ekranie. Nowa platforma charakteryzuje się wyraźnym podziałem elementów, a prostota i intuicyjność nawigacji pozwala na łatwe poruszanie się po stronie. Dzięki zastosowanym działaniom, na przestrzeni roku (od maja 2021 do maja 2022) współczynnik konwersji dla mobilnych zakupów wzrósł aż o 57%.

Marka Sanbello to drogeria i apteka w jednym, która wyszła naprzeciw potrzebom klienta, kompleksowo obsługując cały proces zakupu. Użytkownicy chcą mieć komfort dokonywania zakupów w drogerii Sanbello bez względu na to, czy kupują kosmetyki czy suplementy diety. Najlepszym rozwiązaniem było stworzenie jednego środowiska zakupowego na dwóch systemach. Natomiast system wspólnej kompletacji zamówień działa w następujący sposób: apteka kompletuje swoje zamówienie, a następnie wysyła je do drogerii, która uzupełnia kompletację swoją częścią. Całe zamówienie jest wysyłane do użytkownika końcowego. To wygodne rozwiązanie znacznie poprawiło jakość pracy naszego klienta oraz zwiększyło komfort procesu zakupowego.

Media4U już po raz drugi zdobywa nominację w konkursie E-commerce Polska Awards. W zeszłym roku firma otrzymała 5 nominacji za działania dla TATUUM, R-GOL i blue shadow, a w efekcie zyskała wyróżnienie w kategorii Best e-commerce retailer z marką TATUUM.

Jesteśmy dumni, że po raz kolejny znajdujemy się w gronie najlepszych podmiotów działających w branży e-commerce. Słowa uznania dla naszych klientów i naszego zespołu, za zaangażowanie i konsekwencję w codziennej pracy nad coraz lepszymi produktami naszej firmy. – mówi Maciej Kasperek, prezes Media4U.

Tymczasem już 22 września w Warszawie poznamy wyniki konkursu. Liczymy na ciekawe wydarzenie i trzymamy kciuki za nagrody!

 

Pełna lista nominowanych znajduje się  pod tym linkiem https://ecpawards.pl/nominowani