Media4U działa na polskim rynku e-commerce od ponad 20 lat. Wdraża zaawansowane rozwiązania wspierające biznes B2C i B2B w oparciu o Shopware i autorskie oprogramowane Cartalo. Do zespołu dołączył Radosław Opałko, który jako Head of International Sales będzie odpowiadał za rozwój strategii Media4U poza obszarem Polski.

 

W związku z dynamicznym rozwojem, Media4U zdecydowała się powiększyć swój zespół o dyrektora sprzedaży zagranicznej, Radosława Opałko – specjalistę z ponad 16-letnim doświadczeniem w pracy z zaawansowanymi projektami IT realizowanymi dla korporacyjnych klientów z całego świata.

Ekspansja zagraniczna jest naturalnym kierunkiem rozwoju polskich firm świadczących usługi IT. Stały się one atrakcyjnym partnerem biznesowym dla firm zagranicznych ze względu na wysokie kompetencje specjalistów IT oraz konkurencyjne ceny.

Poziom wiedzy polskich specjalistów nie odbiega od zachodniego, a moim zdaniem, wręcz go momentami przewyższa i cieszy mnie to, że jest to w końcu dostrzegane. Jak dołożymy do tego konkurencyjne (względem rodzimych) ceny to oczywistym staje się, że polskie firmy są bardzo atrakcyjną alternatywą dla zachodnich firm szukających partnerów technologicznych w obszarze IT – mówi Radosław Opałko, Head of International Sales w Media4U.

Radosław Opałko, Head of International Sales w Media4U

 

Media4U jako firma działająca w branży e-commerce sprawnie dostosuje się do nowych realiów, spełniając oczekiwania wymagających graczy na rynku, a także pracowników. Pokazał to czas pandemii, kiedy firma przeszła w tryb pracy zdalnej i w tym czasie z sukcesem zrealizowała projekty, dla takich marek jak bonprix, Ryłko, Monnari, TATUUM, R-GOL czy Urban City. Efekty wdrożeń zostały docenione przez krajowych i międzynarodowych ekspertów w konkursach branżowych w 2022 roku. Media4U zdobyła nagrodę w konkursie E-commerce Polska Awards w kategorii Best on mobile za projekt realizowany dla Urban City, zaś w Barcelonie wspólnie z R-GOL świętowała sukces podczas uroczystej gali European E-commerce Awards. Teraz firma otwiera się na nowe możliwości współpracy z klientem zagranicznym.

Zdecydowanie proces ekspansji przyspieszyła pandemia oraz wprowadzenie trybu pracy zdalnej, gdyż fizyczna obecność przestała być koniecznością –  wszyscy się do tego przyzwyczaili, a świat stanął otworem. Uważam, że Media4U spełnia wszystkie wymagania, żeby tę ekspansję rozpocząć. Jestem pełen entuzjazmu i cieszę się, że będziemy mogli wspólnie ten model wdrażać i dalej rozwijać” – mówi Radosław Opałko.

Media4U od lat realizuje projekty zagraniczne, np. dla firmy bonprix, którą obsługuje na 10 rynkach czy dla marki R-GOL, z którą od 3 lat realizuje także działania w zakresie crossborder. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy z dużymi markami, chcemy zwiększyć przychody z eksportu usług, stąd decyzja o rozwoju zespołu sprzedaży zagranicznej – mówi Maciej Kasperek, prezes Media4U.