FemeStage

Nowa, wydajna platforma e-commerce.

FemeStage to marka odzieżowa prezentowana w światowych stolicach mody, takich jak: Nowy Jork, Rzym, Mediolan, Moskwa czy Paryż. Marka stworzona przez kobiety dla wymagających kobiet będąca połączeniem ponadczasowej klasyki z nowoczesną wrażliwością. W chwili obecnej FemeStage posiada 40 salonów w Polsce z planami otwierania kolejnych.

femestage_1404_830_1 femestage_1404_830_1

Założenia

Marka posiadała wcześniej sklep internetowy jednak dynamika rozwoju biznesu spowodowała, że klient postanowił wdrożyć nowe, dużo bardziej wydajne rozwiązanie. Sklep FemeStage miał posiadać przyjazny panel CMS umożliwiający elastyczne i modułowe podejście do administrowania sklepem. Jest to możliwe dzięki naszemu autorskiemu oprogramowaniu. Klient od samego początku współpracy zakładał uruchamianie kolejnych marek w oparciu o jeden silnik z różnymi wyglądami stron widocznych dla klientów,  jednym przyjaznym panelem administracyjnym. Dlatego postanowiliśmy wytworzyć rozwiązanie multistore obsługujące jednocześnie 2 marki klienta: Monnari oraz FemeStage. Wytworzone w ten rozwiązanie jest w stanie obsługiwać wiele sklepów.

femestage_1404_830_2 femestage_1404_830_2

Co zrobiliśmy?

Nowy sklep zautomatyzował wiele procesów. Założony cel udało nam się osiągnąć poprzez dostosowanie CMS-a sklepu FemeStage do potrzeb klienta oraz integrację z systemem ERP CDN.

Nowa platforma cechuje się intuicyjną nawigacją i uporządkowanym niezależnym layoutem. Zastosowanie użytecznej ścieżki zakupowej ułatwiło cały proces klientom.

Platforma daje możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności, a prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej.

 

  • Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i prowadzenie rozrachunków z klientami znacząco wpłynęło na komfort prac oraz czas realizacji zadań
  • Automatyzacja systemu zwrotów produktów – przyspieszyła cały proces czyniąc go dużo wydajniejszym
  • Konfigurator kodów rabatowych umożliwiający tworzenie rabatów procentowych, kwotowych i darmowej dostawy oraz promocji dla grup, kategorii lub pojedynczych produktów działający niezależnie dla każdej z marek
  • Dodawanie nowych zamówień telefonicznych przez pracowników Biura Obsługi Klienta
  • Platforma umożliwia wystawianie tego samego produktu na wielu witrynach. To powoduje, że klient może wzbogacać swoją ofertę
  • Rozbudowane systemy statystyk i raportów ułatwiające codzienną prace i podejmowanie strategicznych decyzji rozwojowych
  • Rozbudowana integracja z systemem CDN Comarch. Zarządzanie użytkownikami, identyfikacja użytkowników dla jednego i drugiego brandu. Szczególnie istotne gdy system ERP nie różnicuje użytkowników na brandy
  • Platforma z połączoną jedną logistyką pozwalającą na realizowanie zamówień z wielu lokalizacji. Działanie to spowodowało u klienta zauważalne spore oszczędności finansowe
  • Click and Collect – system do zarządzania odbiorami w salonach jak i możliwością realizacji zwrotów w salonach. Dla każdego z brandów przypisane salony z możliwością dowolnego ich rozszerzania oraz łączenia
  • Mapowanie całego onlinowego drzewa kategorii. System daje możliwość łatwego przenoszenia między sklepami co wyklucza konieczność powielania tej czynności wielokrotnie
  • Zarządzanie treściami dla rożnych brandów z rozbiciem powiadomień na różne marki. Dowolna konfiguracja w momencie włączenie kolejnego sklepu
  • Platforma przystosowana do dalszego rozwoju z możliwością dodawania kolejnych sklepów internetowych i włączania kolejnych marek
  • Kolejne działania, których celem jest spójna polityka i wdrożenie pełnego omnichannel