FemeStage

Nowa, wydajna platforma e-commerce.

FemeStage to marka odzieżowa prezentowana w światowych stolicach mody, takich jak: Nowy Jork, Rzym, Mediolan, Moskwa czy Paryż. Marka stworzona przez kobiety dla wymagających kobiet będąca połączeniem ponadczasowej klasyki z nowoczesną wrażliwością. W chwili obecnej FemeStage posiada 40 salonów w Polsce z planami otwierania kolejnych.

Założenia

Marka posiadała wcześniej sklep internetowy jednak dynamika rozwoju biznesu spowodowała, że klient postanowił wdrożyć nowe, dużo bardziej wydajne rozwiązanie. Sklep FemeStage miał posiadać przyjazny panel CMS umożliwiający elastyczne i modułowe podejście do administrowania sklepem. Jest to możliwe dzięki naszemu autorskiemu oprogramowaniu. Klient od samego początku współpracy zakładał uruchamianie kolejnych marek w oparciu o jeden silnik z różnymi wyglądami stron widocznych dla klientów,  jednym przyjaznym panelem administracyjnym. Dlatego postanowiliśmy wytworzyć rozwiązanie multistore obsługujące jednocześnie 2 marki klienta: Monnari oraz FemeStage. Wytworzone w ten rozwiązanie jest w stanie obsługiwać wiele sklepów.

Co zrobiliśmy?

Nowy sklep zautomatyzował wiele procesów. Założony cel udało nam się osiągnąć poprzez dostosowanie CMS-a sklepu FemeStage do potrzeb klienta oraz integrację z systemem ERP CDN.

Nowa platforma cechuje się intuicyjną nawigacją i uporządkowanym niezależnym layoutem. Zastosowanie użytecznej ścieżki zakupowej ułatwiło cały proces klientom.

Platforma daje możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności, a prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej.

 

  • Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i prowadzenie rozrachunków z klientami znacząco wpłynęło na komfort prac oraz czas realizacji zadań
  • Automatyzacja systemu zwrotów produktów – przyspieszyła cały proces czyniąc go dużo wydajniejszym
  • Konfigurator kodów rabatowych umożliwiający tworzenie rabatów procentowych, kwotowych i darmowej dostawy oraz promocji dla grup, kategorii lub pojedynczych produktów działający niezależnie dla każdej z marek
  • Dodawanie nowych zamówień telefonicznych przez pracowników Biura Obsługi Klienta
  • Platforma umożliwia wystawianie tego samego produktu na wielu witrynach. To powoduje, że klient może wzbogacać swoją ofertę
  • Rozbudowane systemy statystyk i raportów ułatwiające codzienną prace i podejmowanie strategicznych decyzji rozwojowych
  • Rozbudowana integracja z systemem CDN Comarch. Zarządzanie użytkownikami, identyfikacja użytkowników dla jednego i drugiego brandu. Szczególnie istotne gdy system ERP nie różnicuje użytkowników na brandy
  • Platforma z połączoną jedną logistyką pozwalającą na realizowanie zamówień z wielu lokalizacji. Działanie to spowodowało u klienta zauważalne spore oszczędności finansowe
  • Click and Collect – system do zarządzania odbiorami w salonach jak i możliwością realizacji zwrotów w salonach. Dla każdego z brandów przypisane salony z możliwością dowolnego ich rozszerzania oraz łączenia
  • Mapowanie całego onlinowego drzewa kategorii. System daje możliwość łatwego przenoszenia między sklepami co wyklucza konieczność powielania tej czynności wielokrotnie
  • Zarządzanie treściami dla rożnych brandów z rozbiciem powiadomień na różne marki. Dowolna konfiguracja w momencie włączenie kolejnego sklepu
  • Platforma przystosowana do dalszego rozwoju z możliwością dodawania kolejnych sklepów internetowych i włączania kolejnych marek
  • Kolejne działania, których celem jest spójna polityka i wdrożenie pełnego omnichannel