Media4U, software house, który od ponad 20 lat specjalizuje się w dostarczaniu dedykowanych rozwiązań e-commerce w branży B2C i B2B, dołącza do partnerów Shopware – jednego z największych dostawców oprogramowania e-commerce na rynku europejskim. Tym samym rozbudowuje się portfolio usług świadczonych przez Media4U o nowoczesny, elastyczny i innowacyjny system do obsługi e-commerce.

Shopware to system eCommerce, który powstał ponad 20 lat temu w Niemczech i zawiera w sobie kompletny zestaw funkcjonalności potrzebnych do wdrożenia wydajnej platformy B2B i B2C. Jest doskonałym narzędziem dla tych, którzy potrzebują szybko uruchomić sklep w rozsądnym budżecie, potrzebują niezależności w rozwijaniu sklepu, chcą sprzedawać zagranicą lub czują się ograniczeni możliwościami aktualnego oprogramowania.

Przewagą Shopware jest to, że został zaprojektowany razem ze sprzedawcami, dzięki czemu pomaga zwiększyć efektywność codziennej pracy managera e-commerce (przez liczne automatyzacje i rozwiązania low-code/no-code). Jest też łatwy do rozwoju – dzięki temu jest doskonałą alternatywą dla bardzo rozbudowanych rozwiązań typu Magento. Wygrywa prostotą i intuicyjnością dla użytkownika.

Z Shopware korzysta 140 000 klientów na świecie, w tym takie marki jak Discovery, Philips, Chio, Strefa Tenisa, Haribo, Yope, Mars, Douglas czy Teaverso.

Jako platforma Open Source Shopware jest oparty o technologie takie jak PHP Symfony i Vue.js. Z tego powodu jest atrakcyjna dla programistów, którzy chętnie włączają się w tworzenie wtyczek, które można pobrać za darmo lub kupić w Shopware Store, a następnie łatwo zintegrować ze sklepem. Dzięki Shopware można zadbać o doświadczenia użytkownika na całej ścieżce zakupowej. System jest gotowy na integrację nie tylko ze standardami takimi jak: marketplace, social shopping, aplikacje mobilne czy punkty obsługi sprzedaży stacjonarnej, a także z urządzeniami IOT czy wyszukiwaniem głosowym.

Na całym świecie istnieje ponad 1200 certyfikowanych partnerów Shopware, z czego w Polsce jest ich ponad 20. Do ich grona ostatnio dołączyło Media4U.

Media4U od ponad 20 lat wdraża dedykowane rozwiązania e-commerce, w tym te oparte na autorskim oprogramowaniu Cartalo. Idzie jednak z duchem czasu i zauważa, że jest grono osób, które nie potrzebują dedykowanego sklepu, lecz elastycznego, szybkiego do wdrożenia narzędzia, które będzie odpowiednie do rozwoju zarówno mniejszych jak i dużo większych sklepów internetowych.

Chcemy dostarczać naszym klientom zarówno w Polsce, jak i za granicą szerokie pakiety usług opakowane w najnowsze rozwiązania technologiczne oraz pokazywać, że w e-commerce nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Shopware umożliwi nam spełnienie oczekiwań wymagającego klienta, który często potrzebuje gotowego i szybkiego do wdrożenia rozwiązania. Jesteśmy w stanie mu to zapewnić – mówi Maciej Kasperek, założyciel Media4U.

Jedną z branż, w której Shopware się doskonale odnajduje, jest fashion. Z tego powodu jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc podjąć współpracę z Media4u – partnerem z ogromnym doświadczeniem w tym zakresie. Nasze firmy łączy wiele aspektów – obydwie działają już 20 lat, w podobnych technologiach, oferując coraz więcej rozwiązań omnikanałowych. Pierwsze tygodnie współpracy pokazały też, że Media4u jest bardzo aktywnym partnerem. Liczymy na wiele wspólnie zrealizowanych projektów i życzymy sukcesów wdrożeniowych! – mówi Kacper Gugała, Regional Manager w Shopware.