Zakończyła się 9. edycja konkursu E-commerce Polska Awards, w której firma Media4U zdobyła 5 nominacji z markami TATUUM, R-GOL i blue shadow. Z gali w Warszawie Media4U wróciło z wyróżnieniem za działania dla marki TATUUM w kategorii Best e-commerce retailer.
E-commerce Polska Awards to najważniejszy konkurs dla branż e-commerce, w którym nagradzane są firmy wyróżniające się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami e-biznesowymi oraz wkładanymi wartościami w świat polskiego e-commerce. Organizatorem wydarzenia jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku firma Media4U osiągnęła sukces podczas swojego debiutanckiego uczestnictwa w konkursie. Firma wraz z marką TATUUM uzyskała wyróżnienie w kategorii Best e-commerce retailer za najefektywniejsze i najpłynniejsze przejście podmiotów działających w retail do sprzedaży e-commerce.
„Dziękuję zespołowi TATUUM za zaufanie, które Media4U zdobyło w czasie pandemii. Zamknięte sklepy, rzeczywistość, która nas wszystkich dotknęła nie pomagały w podjęciu trudnej decyzji biznesowej o inwestowaniu w rozwój. To była niepewność czy sytuacja na rynku nie spowoduje przerwania w realizacji projektu. Udało się. Wdrożyliśmy Cartalo, na którym oparty jest obecnie sklep internetowy TATUUM. Marka TATUUM ma również duże plany rozwojowe związane z ekspansją na nowe rynki, cieszymy się, że w Media4U możemy ich wspierać w tych przedsięwzięciach. – mówi Damian Sinior, dyrektor ds. sprzedaży.
Media4U zdobyła 5 nominacji w tegorocznym konkursie E-commerce Polska Awards. Więcej informacji.