Cezary Ziarkowski
E-commerce Manager w blue shadow
Projekt „Beauty Beyond” przygotowywałyśmy przez wiele miesięcy, często przesuwając datę „premiery”, bo pomysł zmieniał się i „dojrzewał” razem z nami. W końcu jednak udało nam się stworzyć i przekazać to nieuchwytne „coś”, co w 100% wypłynęło z naszych serc i umysłów. Tym bardziej cieszymy się i jesteśmy dumne z tego, że BB spotkało się z tak ciepłym przyjęciem. Nad projektem zakulisowo pracowało wiele osób, z których każda wniosła do niego cząstkę siebie. Sukcesu kampanii i tak dużego i pozytywnego odbioru nie byłoby bez pracy agencji Media4U, która pięknie zadbała o to, aby projekt był widoczny w sieci i dotarł do jak największej liczby osób. Jesteśmy wdzięczne Media4U za zaangażowanie, kreatywności i konsekwencję w działaniu. Cieszymy się, że podjęłyśmy to niełatwe wyzwanie zmierzenia się z postrzeganiem piękna w naszych ciekawych, acz bardzo wymagających czasach. Już nie możemy się doczekać kolejnych odsłon i współpracy przy nich z agencją?
Zobacz case study
Sławomir Nowak
Owner Mariall
Współpracując z Media4U mamy pewność, że działania reklamowe są realizowane zgodnie z najnowszymi trendami na rynku reklamy online. Agencja wprowadza nowości, jak np. kampanie Performance Max, które bardzo dobrze się u nas sprawdzają, zachęca do zmian oraz na bieżąco rekomenduje i wdraża skuteczne działania. Wszystkie działania Media4U przeprowadza w oparciu o analitykę internetową i dzięki temu w oparciu o dane stale wprowadza usprawnienia na poziomie całych kampanii oraz monitoruje wyniki reagując na niepożądane odchylenia. Ponadto współpraca przebiega w miłej atmosferze i wzajemnym zrozumieniu biznesu.
Zobacz case study