Evenemen
Dla naszego klienta, wiodącego producenta garniturów męskich, stworzyliśmy jego pierwszy sklep online. Wnikliwie przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa pozwoliła stworzyć rozbudowaną platformę e-commerce B2C szytą na miarę w ciągu 6 miesięcy.
Evenemen to marka, która od ponad 20 lat prezentuje w modzie męskiej wygodę, elegancję i nowoczesność. Jej celem jest tworzenie kolekcji zbalansowanych, podkreślających wizerunek i charakter każdego mężczyzny. Marka potrzebowała swojego pierwszego sklepu online, który nie tylko będzie jej wizytówką, ale przede wszystkim będzie sprzedawał.
Założenia
Marka Evenemen nie posiadała swojego sklepu internetowego, ale chciała wejść w kanał sprzedaży online na rynku polskim. Klient od początku chciał oddać realizację projektu w ręce profesjonalistów i był otwarty na sugestie oraz podpowiedzi, które gwarantowały powodzenie realizacji tego sporego przedsięwzięcia. Od początku ambicją klienta było wdrożenie sklepu klasy premium – nie tylko ze względu na działania konkurencji, ale chęci działania w zgodzie z obowiązującymi trendami. Ważne było, oparcie obsługi zamówień o system ERP – klient chciał zachować spójność pomiędzy tym, co jest w systemie, a tym co w sklepie stacjonarnym i internetowym.
Co zrobiliśmy?
Sklep Evenemen działa na autorskim oprogramowaniu stworzonym przez Media4U – systemie Cartalo. Marka zdecydowała się na wdrożenie dedykowanego rozwiązania, ponieważ zależało jej na wdrożeniu wielu różnych, także niestandardowych funkcjonalności. Dodatkowo, sklep został zaprojektowany przez zespół designerów z Media4U, a jego powstanie zostało poprzedzone dokładnym badaniem obowiązujących trendów – klientowi zależało na stworzeniu męskiego sklepu pod kątem kolorystycznym i funkcjonalnym. W ten sposób powstał indywidualny projekt zgodny z preferencjami klienta i wymogami rynkowymi.
Najważniejsze funkcjonalności:
- Publikacje kolekcji – klient ma możliwość planowania dokładnej daty publikacji kolekcji czy grup produktów.
- Tabele rozmiarów – na życzenie klienta przygotowaliśmy tabele rozmiarów indywidualne dla każdego produktu.
- Slajder z komunikatami pozwalający na dodawanie informacji zgodnie z harmonogramem – umożliwia dodanie wielu komunikatów i zaplanowanie czasu ich wyświetlania, np. promocja na weekend.
- Koszyk – sekcja produkty sugerowane, która wyświetla produkty powiązane ze wszystkimi produktami dodanymi do koszyka. Produkty związane ze sobą ustala operator, poprzez mechanizm umożliwiający powiązanie produktów w CMS.
- Sprawdź dostępność w salonie – użytkownik może sprawdzić, gdzie jest dostępny produkt. Mechanizm umożliwia zweryfikowanie czy oglądany produkt jest dostępny w wybranym salonie stacjonarnym, wyświetla listy sklepów użytkownikowi, a klientowi daje możliwość zarządzania sklepami, które maja się na tej liście wyświetlać z poziomu CMS.
- System rabatowy – klient może dowolnie zarządzać rabatami z poziomu CMS.
- Filtry – umożliwiają skuteczną nawigację po stronie i odnalezienie interesujących produktów pod kątem rozmiaru, koloru czy ceny.
- Ceny – w sklepie działa algorytm określający cenne regularną i promocyjną na podstawie danych o produkcie.
- Newsletter – dzięki integracji z Freshmailem klient ma możliwość wysyłki newsletterów do użytkowników z informacjami o najnowszych kolekcjach czy promocjach.
- Nowoczesne narzędzia digital marketingu – zadbaliśmy o śledzenie zachowań użytkowników na stronie wdrażając w sklepie Google Analytics 4 oraz stworzyliśmy feed produktowy pod realizowanie kampanii reklamowych w Google.
Zbudowaliśmy efektywną relację
Evenemen
Dariusz Miśkiewicz
Owner
Szukając partnera biznesowego zależało nam na współpracy z firmą doświadczoną we wdrażaniu atrakcyjnych wizualnie, nowoczesnych i zaawansowanych pod kątem technicznym sklepów internetowych. Cieszymy się, że trafiliśmy do Media4U, ponieważ wiemy, że nasz pierwszy sklep od samego początku spełnia najwyższe standardy. Jest estetyczny, szybko się ładuje oraz idealnie prezentuje na urządzeniach mobilnych. Agencję cenimy za dobrą komunikację oraz szybkość wdrożenia rozwiązania.
+20 |
lat na rynku |
+16 |
salonów stacjonarnych |
2000 |
produktów w sklepie online |