Lilou

Nieszablonowy model sprzedaży

Marka Lilou powstała z myślą o ludziach, którzy cieszą się życiem, bawią trendami i przez modę wyrażają siebie.

Założenia

We współpracy z marka Lilou, miał powstać całkiem nowy serwis, umożliwiający nieszablonowy model sprzedaży, oparty na personalizacji produktu. Serwis miał zapewniać maksimum użyteczności dla klienta, który samodzielnie wybiera każdy element biżuterii. Witryna Lilou to sklep internetowy, a jednocześnie miejsce skupiające społeczność fanów i mające inspirować klientów marki prezentując najnowsze trendy. W związku z tym, nowy serwis miał umożliwiać interakcję i sprawne tworzenie treści marketingowych.

Co zrobiliśmy?

Biżuteria Lilou to przede wszystkim spersonalizowane, unikalne produkty, dlatego podczas projektowania sklepu, skupiliśmy się przede wszystkim na konfiguratorach. To dzięki nim klienci mogą w prosty sposób stworzyć prawdziwie osobistą biżuterię. Podczas projektowania istotne było również, aby bogatą i zróżnicowaną ofertę zaprezentować w przejrzystej formie, również w wersji responsywnej. W nowej odsłonie Lilou znalazły się inspiracje i najnowsze trendy w biżuterii – pomysły na prezenty, dodatki do wieczornych stylizacji itp. Swoje miejsce mają tu również fani Lilou – ich zdjęcia biżuterii, zamieszczone na Instagramie, tworzą galerię inspiracji na stronie głównej sklepu.

„Biżuteria i akcesoria stworzone specjalnie dla Ciebie, dla niego i dla dziecka. Pozwalają Wam zapisać najwspanialsze chwile. To talizmany szczęścia, miłości, przyjaźni i wspomnień. 100% pięknych emocji. Tylko Twoich emocji.Taka jest firma, którą stworzyłam.Takie jest Lilou.” – Magdalena Mousson-Lestang, właścicielka marki Lilou

Dodatkowo, nowy sklep umożliwia dzielenie się ulubionymi zestawami poprzez serwisy społecznościowe. Efektem pracy jest serwis, który realizuje poniższe założenia:

  • Przygotowanie mechanizmów dla konfiguratorów produktów
  • Umożliwienie Lilou dodawania i edytowania produktów dostępnych w konfiguratorach
  • Konfiguratorach prawidłowe wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych zarządzenie ofertą produktową
  • Przygotowanie sklepu tak aby umożliwiał integrację z zewnętrznymi systemami m.in. księgowymi i do obsługi zamówień
  • Integracja ze SmartMail która jest naszym autorskim rozwiązaniem i pozwala na sprawne zarządzanie korespondencją mailową z klientami sklepu.