Lisa Mayo

Podążający za trendami sklep internetowy

Lisa Mayo to podążający za trendami sklep internetowy z wysokiej jakości odzieżą damską. Sklep powstał w 2017 Roku.Codziennie wysyła setki paczek do zadowolonych klientek. Firma szczyci się wysoką jakością obsługi gwarantując wysyłkę większości paczek w ciągu jednego dnia roboczego.

Założenia

Lisa Mayo to podążający za trendami sklep internetowy z wysokiej jakości odzieżą damską. Sklep powstał w 2017 Roku. Codziennie wysyła setki paczek do zadowolonych klientek. Firma szczyci się wysoką jakością obsługi gwarantując wysyłkę większości paczek w ciągu jednego dnia roboczego. Marka posiadała wcześniej system do sprzedaży internetowej, dynamika rozwoju biznesu spowodowała, że klient postanowił wdrożyć nowe, dużo bardziej wydajne rozwiązanie. Na podstawie wyników analizy przedwdrożeniowej i określonych celów biznesowych klienta, powstała całkowicie nowa platforma e-commerce B2C. Sklep Lisa Mayo powstał na naszym autorskim oprogramowaniu, które zapewnia elastyczne i modułowe administrowanie systemem.

Co zrobiliśmy?

Nowy sklep zautomatyzował wiele procesów. Założony cel udało nam się osiągnąć poprzez dostosowanie CMS-a sklepu do potrzeb klienta oraz integrację z systemem ERP optima.

Nowa platforma cechuje się intuicyjną nawigacją i uporządkowanym layoutem. Zastosowanie użytecznej ścieżki zakupowej ułatwiło cały proces klientom.

Platforma daje możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności – prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej.

 

  • Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i paragonów znacząco wpłynęło na komfort prac z nowym rozwiązaniem.
  • Automatyzacja systemu zwrotów produktów – przyspieszyła cały proces czyniąc go dużo wydajniejszym
  • Rozbudowana integracja z systemem ERP

 

  • Konfigurator kodów rabatowych umożliwiający tworzenie rabatów procentowych, kwotowych i darmowej dostawy oraz promocji dla grup, kategorii lub pojedynczych produktów
  • Dodawanie nowych zamówień telefonicznych przez pracowników Biura Obsługi Klienta
  • Rozbudowane filtrowanie produktów, które zależne jest od kategorii
  • Rozbudowane systemy statystyk i raportów ułatwiające codzienną prace i podejmowanie strategicznych decyzji rozwojowych