Scania

Aplikacja B2C

Koncern Scania sprzedaje swoje pojazdy w ponad 100 krajach świata, a swoją działalność w Polsce rozpoczął w 1995 roku. Oprócz niezawodnych ciężarówek, firma stworzyła rozwiniętą sieć 35 stacji serwisowych, które równomiernie pokrywają całą Polskę.

Założenia

Regularnie przeprowadzaliśmy analizę słów kluczowych oraz ich kosztów, aby wykluczyć frazy generujące duże koszty przy niewielkich przychodach. Testowaliśmy różne strategie ustalania stawek, dobieraliśmy odpowiednie wysokości stawek oraz modyfikowaliśmy grupy odbiorców. Przeprowadzaliśmy działania analityczne, na podstawie których wprowadzaliśmy również zmiany na poziomie całych kampanii oraz monitorowaliśmy wyniki reagując na niepożądane odchylenia. Ponadto, przy tworzeniu rodzajów kampanii korzystaliśmy z najnowszych rozwiązań proponowanych przez Google m.in.:  inteligentnej kampanii produktowej oraz inteligentnej kampanii w sieci reklamowej, które przyniosły bardzo dobre rezultaty.

Co zrobiliśmy?

Również zmiany na poziomie całych kampanii oraz monitorowaliśmy wyniki reagując na niepożądane odchylenia. Ponadto, przy tworzeniu rodzajów kampanii korzystaliśmy z najnowszych rozwiązań proponowanych przez Google m.in.: z inteligentnej kampanii produktowej oraz inteligentnej kampanii w sieci reklamowej, które przyniosły bardzo dobre rezultaty.

 

Zbudowaliśmy efektywną relację

Scania

Krzysztof Grzywka

Kierownik Rozwoju Przedsiębiorczości Warsztatów, Scania

Współpracę z agencją nawiązaliśmy w związku z uruchomieniem sklepu internetowego firmy Scania Polska S.A. Zakres zleconych zadań obejmował przygotowanie projektu graficznego oraz realizację strony sklepu internetowego. Projekt wyróżnia się nowoczesnym designem, idealnie wpisuje się w komunikację firmy.