UrbanCity

Stworzyliśmy nowy dedykowany sklep internetowy, który został nagrodzony przez ekspertów w konkursie E-commerce Polska Awards 2022 w kategorii „Best on mobile”.

Moda uliczna – Najpopularniejsze marki w jednym miejscu UrbanCity marka powstała w 2008 roku i od samego początku skierowana była do grupy młodych odbiorców. Produkty ponad 100 producentów sprzedawane na jednej platformie handlowej. W szerokiej ofercie znajdziemy: odzież damską, męską, muzykę, książki, akcesoria.

Ten wrocławski sklep internetowy znany jest wśród swoich odbiorów jako przodująca marka rodzimego rynku sceny hip hop-owej i artystycznej.

Założenia

 

 

Marka posiadała już swój sklep internetowy, natomiast potrzebowała narzędzia bardziej nowoczesnego, a szczególnie przyjaznego swoim użytkownikom. Tym bardziej, że większość z nich kupuje już tylko przy użyciu telefonów komórkowych. Podczas analizy przedwdrożeniowej mieliśmy okazję poznać kluczowe procesy realizowane po stronie operatora sklepu. Tu powstaje historia produktu, który prezentowany jest na stronie Urbancity.pl. Od momentu zaopiekowania się produktem (dbałość o każdy detal), który jest dokładnie mierzony, opisywany, fotografowany we własnym studio foto. Dodawany do sklepu ze zdefiniowaną ilością sztuk na magazynie i zaadresowanym miejscem, w którym do momentu sprzedaży jest przechowywany. Mogliśmy obserwować bardzo sprawną pracę obsługi magazynu, radzenia sobie z bardzo dużą ilością zamówień, nie posiadając przy tym większych automatyzacji. Efektem analiz było zaproponowanie wdrożenia nowego sklepu opartego o dedykowany system e-commerce Cartalo.

 

Co zrobiliśmy?

 

 

Sklep UrbanCity działa na systemie Cartalo. Nowa platforma to zastosowanie wyraźnego podziału już na stronie głównej. Użytkownicy kierowani są do oferty dedykowanej dla kobiet lub mężczyzn. Zastosowany system cechuje się intuicyjną nawigacją i prostotą w poruszaniu się po nim. Było to szczególnie istotne po analizie rozkładu ruchu w serwisie, gdzie widzimy, że blisko 90% użytkowników korzysta z niego z urządzeń mobilnych. Dedykowany system e-commerce Cartalo daje możliwości regularnego rozszerzania serwisu o nowe funkcjonalności – w każdym sprincie pojawiają się nowe rozwiązania będące ułatwieniem dla klientów sklepu jak i jego obsługi. Prace rozwojowe kontynuujemy w ramach opieki powdrożeniowej świadcząc dla klienta rozszerzone wsparcie z wysokim SLA.

  • aplikacja magazynowa – system do kompletowania zamówień dla pracowników.
  • Widok magazynowy – do zarządzania ofertą w zakresie dynamicznej, masowej zmiany stanów magazynowych produktów.
  • Automatyzacja fiskalizacji – wymiana danych dotyczących sprzedaży, automatycznie wystawiane faktury i paragonów.
  • System zwrotów produktów – przyspieszył cały proces czyniąc go dużo wydajniejszym.
  • Integracja z systemem magazynowo – księgowym.
  • Konfigurator kodów rabatowych umożliwiający tworzenie rabatów procentowych, kwotowych i darmowej dostawy oraz promocji dla grup lub kategorii.
  • Rozbudowany konfigurator promocji umożliwiający realizację wielu zależności po spełnieniu, których uruchamiane są dodatkowe rabaty.
  • Integracje z operatorami logistycznymi oraz operatorami płatności. Integracje z narzędziami do wysyłki newsletterów.
  • Szereg integracji z mediami społecznościowymi.
  • Integracja z systemem Baselinker.
  • Możliwość zastosowania wielu schowków produktów dla zalogowanych użytkowników, z których łatwo mogą przenosić wszystkie produkty do koszyka.

 

 

 

 

W 2022 roku projekt zyskał jury niezależnych ekspertów w branży e-commerce i otrzymał statuetkę w konkursie E-commerce Polska Awards w kategorii Best on mobile.


Zbudowaliśmy efektywną relację

UrbanCity

Sławomir Krawczyk

Owner


Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Media4U. Otrzymaliśmy pełne narzędzie, które pozwoliło nam usprawnić procesy w zakresie logistycznym, magazynowania oraz obsługi zamówień. Zależało nam na prostych zastosowaniach, przyjaznych dla pracowników UrbanCity. Agencja Media4U spełniła nasze oczekiwania, proponując nowoczesną aplikację, służącą poprawie jakości pracy. Dzięki niej mogliśmy zrezygnować z ręcznego dodawania paragonów, wprowadzając ich automatyzację. W relacji z klientem postawiliśmy na aplikację dedykowaną młodym użytkownikom, którzy cenią szybkie i wygodne zakupy z naciskiem na urządzenia mobilne, które dominują  tej grupie wiekowej.

4000

więcej transakcji w sklepie

57%

wzrost transakcji na mobile (maj 2022 vs maj 2021)

220k

średnia miesięczna liczba użytkowników w serwisie