Scania

B2C application Scania sells its vehicles in more than 100 countries around the world and began its operations in Poland in 1995. In addition to reliable trucks, the company has established a well-developed network of 35 service stations that evenly cover all of Poland.

Assumptions

We conducted a regular analysis of keywords and their costs to exclude phrases that generate high costs with little revenue. We tested various rate-setting strategies, selected appropriate rate levels and modified customer groups. We carried out analytical activities, on the basis of which we also made changes at the level of campaigns, monitored the results and reacted to undesirable deviations. Furthermore, in creating the types of campaigns, we used the latest solutions offered by Google, among others the smart product campaign and the smart ad network campaign, both of which yielded particularly good results.

What we did

We implemented changes at the level of campaigns, monitored the results and reacted to unwanted deviations. Furthermore, in creating the types of campaigns, we used the latest solutions offered by Google, among others the smart product campaign and the smart ad network campaign, both of which yielded exceptionally good results.

We implemented changes at the level of campaigns, monitored the results and reacted to unwanted deviations. Furthermore, in creating the types of campaigns, we used the latest solutions offered by Google, among others the smart product campaign and the smart ad network campaign, both of which yielded incredibly good results.

 

Zbudowaliśmy efektywną relację

Marcin Mierzwiński

Partner w PAAN CAPITAL, Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. o.o., właściciela marki TATUUM

W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

45

Lorem ipsum
Lorem ipsum coś tam

12

Lorem ipsum
Lorem ipsum coś tam

04

Lorem ipsum
Lorem ipsum coś tam