
Jarosław Szot
Dyrektor ds. E-Commerce
Monnari Trade S.A.

Trwa ładowanie...
Zdobyliśmy 8 nominacji oraz nagrodę w kategorii Best on mobile w konkursie E-commerce Polska Awards 2022 za realizację sklepu dla marki Urban City.
W 2024 roku zdobyliśmy Digital Quality Mark dla najlepszej agencji e-commerce w Polsce.
Kamil prowadzi sklep ze zdrową żywnością. Zaczynał od sprzedaży stacjonarnej, z czasem jednak zdecydował się na rozpoczęcie sprzedaży online. Decyduje się na Cartalo BOX – oprogramowanie w modelu SaaS, ponieważ chce szybko wdrożyć sklep, mieć najpopularniejsze funkcjonalności, a jednocześnie zależy mu na stałej opłacie abonamentowej i bieżącym wsparciu specjalistów.
Po kilku latach Kamil stwierdza, że potrzebuje czegoś więcej. Chce wyjść za granicę i obsługiwać kilka wersji językowych sklepu oraz potrzebne jest mu więcej nietypowych integracji. Agencja proponuje mu Cartalo Engine – silnik z dedykowanymi rozwiązaniami, specyficznymi dla jego branży i indywidualnych potrzeb. Nie musi nic robić – przenosić sklepu na inne oprogramowanie czy też projektować wszystkiego od nowa – przenosi swoje rozwiązanie na Cartalo Engine i rozbudowuje tylko o brakujące specyficzne funkcjonalności.
W miarę rozrostu biznesu może jeszcze zdecydować się na najwyższej klasy rozwiązanie – Cartalo Enterprise oparte o technologię Headless E-commerce, jednak nie jest to konieczne – Cartalo Engine zapewni mu wszystko, czego potrzebuje.
Cartalo Enterprise jest oparte na technologii Headless E-commerce, co pozwala wprowadzać zaawansowane zmiany w sklepie, bez konieczności przerwania jego działania.
Nie, nie ma takiej potrzeby. Wszystkie sklepy są hostowane u nas, co pozwala nam na pełną kontrolę pod kątem bezpieczeństwa oraz wydajności.
Wdrożenie sklepu internetowego w oparciu o Cartalo Box wiążę się z jednorazową opłatą wdrożeniową oraz abonamentem miesięcznym lub rocznym. Nie posiadamy żadnych ukrytych opłat.
W ramach opłaty abonamentowej gwarantujemy miejsce na naszym serwerze, wsparcie techniczne oraz administracyjne świadczone przez Dział Obsługi Klienta, cykliczne aktualizacje oprogramowania do najnowszej obowiązującej wersji Cartalo Box. To dzięki opłacie abonamentowej możemy zapewnić maksymalne bezpieczeństwo w Twoim sklepie.
Pewnie, możemy się umówić z Tobą na spotkanie, gdzie jeden z naszych specjalistów pokaże Ci możliwości Cartalo Box.
Wdrożenie sklepu internetowego trwa maksymalnie do 30 dni od momentu podpisania umowy.
Nie! W każdym z wariantów dostosowujemy wygląd strony na podstawie Twoich wymagań, zgodnie z możliwościami oprogramowania Cartalo Box.
Wówczas idealnym rozwiązaniem będzie Cartalo Engine, który oferuje praktycznie nieograniczone możliwości technologiczne, w tym m.in. wdrożenie niestandardowych funkcjonalności.
Tak, możemy dla Ciebie przenieść sklep. Jest to usługa dodatkowa, wyceniana indywidualnie na podstawie środowiska, z którego sklep będzie migrowany na oprogramowanie Cartalo.
Proces jest bardzo prosty! Dopasowujemy pakiet do Twoich preferencji, a następnie ustalamy konkretny termin wdrożenia. Po załatwieniu niezbędnych formalności przystępujemy do realizacji. W trakcie całego procesu projekt jest pod opieką wyznaczonego Menadżera Projektu, który jest do Twojej dyspozycji i informuję Cię o postępach prac. Po zakończeniu naszych prac otrzymujesz dane dostępowe do serwisu.
Copyrights © Media4U Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Polityka prywatności