Loading...

Skuteczne realizacje dobrych doświadczeń

See our projects. Our projects have been nominated and awarded in the E-commerce Poland Awards competition.

Filter

Reset filters

E-commerce

bonprix

bonprix

E-commerce

Platformy B2C i obsługa powdrożeniowa

See case study
Nowość
Nowość

Mastivo

E-commerce

Platforma B2B, e-commerce

See case study

Marilyn

E-commerce

Sklep B2C, e-commerce

See case study

Mariall

Kampania ADS

ADS

See case study

We establish lasting relationships

Jarosław Szot

Dyrektor ds. E-Commerce Monnari Trade S.A.

Grupa kapitałowa Monnari Trade S.A. już od roku 2016 współpracuje z Media4U w zakresie dostarczania rozwiązań e-commerce. Poza platformą sprzedażową dla naszych sklepów internetowych emonnari.pl oraz femestage.com nasza współpraca obejmuje również zaawansowane rozwiązania logistyczne, analityczne oraz integracyjne przy zachowaniu praktycznie 100% niezawodności działania systemów. Od początku współpracy pracujemy w modelu Continuous Improvement, wspólnie opracowując rozwiązania mające na celu wdrażanie rozwiązań nieustannie zwiększających wydajność, co z kolei bezpośrednio przekłada się na ciągły wzrost rentowności kanału e-commerce w Monnari. Kluczem do naszej udanej, wieloletniej współpracy jest stały, dedykowany i bardzo zaangażowany zespół specjalistów Media4U. Wspólnie dokładamy wszelkich starań, aby w pełni rozumieć realizowane projekty i ich wpływ na pozostałe procesy. Dzięki temu sprinty projektowe są tworzone i realizowane tak, aby jak najskuteczniej przekształcać pomysły w wymierną wartość. Mimo, iż współpraca z dostawcami technologii IT zawsze wymaga dużego doświadczenia i ze względu na swoją złożoność, często nie jest łatwa, to uważam Media4U za solidnego, długoterminowego dostawcę rozwiązań dla średnich i dużych projektów e-commerce.

See case study

Marcin Mierzwiński

Partner w PAAN CAPITAL, Członek Rady Nadzorczej KAN Sp. o.o., właściciela marki TATUUM

W dobie pandemicznych obostrzeń, w odpowiedzi na szybko rosnącą sprzedaż w tym kanale, zmierzyliśmy się z wyzwaniem zmiany sklepu internetowego na bardziej wydajny oraz przyjazny użytkownikowi. Naszymi klientami są głównie kobiety w wieku 30+, które do 2020 roku zazwyczaj dokonywały zakupów stacjonarnie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszego klienta, chcieliśmy stworzyć przestrzeń, która zadbałaby o komfort poruszania się po sklepie internetowym. Dzięki współpracy podjętej z agencją Media4U wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania usprawniające ten proces. Stronę sklepu cechuje minimalizm, który idealnie wpisuje się w charakter naszej marki, a zamieszczane treści i produkty prezentowane są w przejrzysty sposób. Cieszymy się, że mogliśmy doświadczyć rzetelnej współpracy, w której liczy się zrozumienie dla potrzeb biznesu.

See case study

Copyrights © Media4U Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Privacy Policy